免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年6月13日星期一

食了才是自己的

恆生指數21,067 跌738點 成交額 1,593億元。牛證重貨區22000點 幾千張被宰清 大戶有數據 有財技 有春江鸭 正常時期還好些 不會做得太障眼 一亂大鱷有甚麼會做不出? 衍生工具大戶和散戶是不對秤博弈 都是少沾手為妙。

友人留言問我買得未? 我叫他看下我網誌 他話看了但看不明(直些說不知我講乜)。 我話看不明就不好買。友人話我小氣 其實我是講真話。我近期獨孤求沽  賣了信置、中石化、新世界。只買了小注AEON 就知我真係近乎無買貨。

美10年國債曾做3.2%  發美元債的企業怎算? 已買了甚多美債的金融機構怎算? 我般散戶可能乜都不做 才是上策。

慶祝上星期五無買貨 上星期四買Aeon仍有320元賺 今晚就吃晒320元 怕明天連那320元賬面利潤都無埋 那就吃都吃不落。😂




11 則留言:

  1. 回覆
    1. 有呀!😁係超市買了些冰帶子

      刪除
    2. 內子先知先覺 我上期都未買Aeon股票 她已在特價日買了冰帶子和冰蝦。

      刪除
    3. 溫提, Aeon 每月二號同二十號有九五折, 逢星期三有特價產品, 慳得一蚊得一蚊

      刪除
    4. 多謝提醒 但內子可能會不記得我幾時生日 商場幾時有折 她一定記得

      刪除
  2. 食了才是自己的講得啱呀.股票一樣所以一到高位先放出大部份.真金白銀落袋先有充實感.最多留返少少貨底

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前買了實力股會好放心 長坐贏面好大 現今....😂😢

      刪除
  3. 買咗續下跌就係之前買錯。
    巿況唔對路都係唔買。
    密食當三番。
    呢啲乃是B哥經常提醒我哋的。
    買唔買係自己決定,對自己血汗錢同投資/機決定負責任。😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有人想輸錢 但買入某股前就要問下自己 若該股跌了怎算和如何處理 而不是跌了後才去問財演點算。

      刪除