免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年6月2日星期四

買入新世界

三大藍籌地產股 因某洋人ⅩⅩ指數變動被無辜沽售 筆者當然買番注大些作貨底。這個價買 坐貨睡得著。一次過剔出三隻如此有實力地產股出局 真罕見。若單一隻 我或許有點猶豫 三隻我就知道不會有事。四叔、彤叔家族、陳啟宗 會出事 ? 股市永不決機會。

新世界(017)現價28.4元 市盈率61倍 市賬率0.32倍 股息率7.25% 巿值714億元。 


 


23 則留言:

  1. 回覆
    1. 我本想三隻都買晒 但買得太少欠刺激 就抽簽集中資金買一隻

      刪除
    2. 幾年前 17曾是我第一重倉股

      刪除
  2. 回覆
    1. 單victoria dovckside都不只值714億 而且我以持有新地

      刪除
    2. 我之前也持有新世界,後來放棄了, 第三代管理層成功與否還不知道, 但肯定需要經過痛苦的陣痛。 資產運用效率(ROE<2%)實在太低了, 坐食山崩, 第二代接棒時的慘痛經歷歷歷在目, 第三代關注的投資項目數量比ELON MUSK還要多。 新世界公關一流, 業務就.....還是不立危牆下啦。

      刪除
    3. 龍哥不要嚇我呀 我昨天買了不少😂😢

      刪除
    4. SORRY, 我也是低位,30左右割肉的, 跟現在價格差不多, 好企業有序承傳的確不是容易事。我也可能預計錯, 第三代成為港產ELON MUSK, 但奇蹟通常只會在童話故事裡發生。 好像BRUCE LEE說他不怕懂一萬種功夫的對手,但他怕把一種功夫練上10000次的對手。

      刪除
    5. 恭喜B哥"走得快,新世界!"在高位走人
      , 17準備挑戰52周新低了

      刪除
    6. 我其實盈利率不高 5千股淨賺九千多元。

      刪除
  3. 我就支持student 兄的386,喜歡大型國企派息夠多😆慢慢儲貨,派息時很和味🤑

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我看完煤氣單 再看電費戰 決定不買003

      刪除
  5. 煤氣申請八月加價,加唔加到4%或者加得成都係一個疑問。現在全中國都在推行減費利民政策,香港新特首上場,一定緊跟國策走,煤氣又唔係一間冇錢賺的公司,話哂一年都賺幾十億,加上而家香港經濟情況,呢個時候申請加價,勢必引起普羅市民同新一屆非商界立法會議員反對,公務員想大幅加薪都俾全城喊打喊殺,更何況是一間普通上市公司,四叔第二代掌舵人看來是唔夠圓滑,現家已經唔係地產商話哂事的年代。就算加得成,對3號仔盈利都幫助唔大,反而形像插水,得不償失。當年四叔曾揚言恆指上到三萬點,會捐出巨款,外孫出世,旗下員工每人派一萬元,全部兌現,冇走數。煤氣年年十送一紅股,到佢交左棒,就變左去年二十送一到今年唔送,d長期捧場客點會唔心淡,股價已反影左一切。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得煤氣唔送股仲好..不玩数字游戲.實實在在派4厘幾息.股價在八蚊邊似暫見底.有護城河的獨市公用股市盈率普遍都偏高.當然以前買落嗰啲就好慘.我都係九蚊邊入左同埋八蚊四左右增持左

      刪除
    2. 煤氣股價 近期傷盡擁蠆心。

      刪除
    3. 2021年業績公告後就一直對煤氣有保留。煤氣主要風險不在業務上, 主要在管理層上, 從國內投資表現跟公司融資高暗含成本中可見一斑。

      刪除
    4. 煤氣 我也有保留 欠增長 PE高

      刪除
  6. 煤氣已在準備挑戰52周低位

    回覆刪除