免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年6月24日星期五

財經日誌 下

恆生指數收報21,719 升445點 成交額1,484億元。我又估錯 我以為大敵當前 維穩部隊不會容許太過偏離兩萬大關 但計清都係偏離約8% 應可接受吧! 和記電訊股價急跌超過兩成 集團持有三十九億元现金 兼是長江系統 理應不會有財務問題。但無原故急跌 除非鉅少增持 否則都係買少多覺睡。中港股市看來榮辱全賴國策 我又不是政客 政治觸角低 好難揾食呀! 只好在自己能力圈(本港企業)打滾 贏多少幫補下家計。

11 則留言:

  1. 和電過去一個月升左30%,北水持股量由0.6%加到3%,現在北水力量強大,要炒起邊隻細價股邊隻就升,同樣道理,升夠他們收割時股價自然大跌,早幾天長江生命科技一日升八成,第二天就散水,跌左3成,高位追入者,走都無得走,今天和電升左成個月先割韭菜,已俾足時間散戶逃生,北水就是利用李生個牌頭來引散戶落叠,同長和系有關的一定係好嘢,佢地唔會水人的,這都是本地散戶一廂情願的想法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我不大信李家會參與炒高弄低 因大股東要申報 這點小錢 李家會違規吗?

      刪除
    2. 我不是說李家參与炒賣,只是說有大戶借李家個朵去發放未經確認的傳聞。令人減少戒心去炒賣相關股份。

      刪除
  2. Billy 兄,會短评下東方錶行業績?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思 現在不得閑 要做飯 飯後洗完碗 待夫人煲劇 我才有空評股。

      刪除
  3. 我都係正正經經買自已能力圈範圍嘅股.中電及置富等.不過都要瀨嘢.搵食果然艱難.不過睇返佢兩隻今日沽壓都冇咁大.可能暫時已經跌定咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我直言 能力圈範圍是指你能了解的企業 但加息並非秘密 而所有公用股及reits都有不少負債 你怎可不加理會? 重兄 直言勿怪。

      刪除
    2. 當然不怪.早前已經知道勢色不對兩隻全部清倉風頭火勢先避一避睇下跌到幾時.依家低位睇下有冇機會買返.始終念念不忘呢兩隻嘢唔係咁差只不過係時勢唔好又有啲突發嘢.都係嗰句進場的時機唔啱冇危機感.結果真係發生先至醒覺.又吸收一次教訓以為呢啲股份好穩陣唔會跌咁多

      刪除
    3. 勝敗兵家常事 只要不傷到根基 實無傷大雅 炒股要後悔的事實在太多了 我曾双位數早沽了騰訊 港交所....。重兄 有否發覺 我們舊那套真的有點out 你看我近期的戰績就知 自己知自己事 近幾年我的資產都轉了去年金、i bond和貨幣基金 股票比例好少了。

      刪除
    4. 不单止我們out.我大胆講句連巴老的風格都过時.咁講係個人意見可能得罪好多人.幾十年前可能長揸股份是致勝之道.今時今日就算啲好股.揸多一日都大大鑊.我同你一樣資產分佈多元化、股票四分一.另有人仔及港元定期.政府債券及外匯等

      刪除
    5. 好彩後生時賺到些 否則現在更傍徨

      刪除