免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年6月18日星期六

電盈股息高 債亦同樣高

電訊盈科(008)現價4.09元 市盈率30.3倍 市賬率3.72倍 股息率9.05% 巿值316.5億元。往績>9%股息超吸引呀! 看多幾條數 派息率275%  融資成本淨額13.32億元 債務總額470億元 以電盈的規模 財務是否健康?  筆者不多言了 自己計數啦。


15 則留言:

  1. 所以收咗佢幾年息叫做定少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 8号仔靠晒香港電訊那28.6億元股息 香港電訊負債好重 加息不大妙。

      刪除
    2. 呢間嘢無大哥嗰間長實夠穩。
      但係我不識睇香港電訊有無穩藏好嘢。

      刪除
    3. 香港細 香港電訊發展飽和 靠高股息留住投資者 債不輕 加息期又來 以前股息高因係投資信託SS 次次派突。

      刪除
    4. 我都擔心佢加息期派高息就頂唔順要減派息.可能引發大沽貨.所以而家只留中移動一隻電訊收息股.佢就大把水只係怕政策有變.希望國內嘅共富政策可以維持長啲時間

      刪除
  2. 進入加息周期,買收息股收息可要小心,尤期不能在高位買入,平時只有3至4厘的收息股,要成為高息股,只有股價往下跌,息率才會高,才能吸引人買,中電79個幾,領展70幾元是不久前的事,唔駛一個月,股價都唔見左一大截,至於二線的房託基金如泓富808,置富778更是大跌,前者單日跌7%,創五十二周新低,股息率才勉強有五厘多,後者也接近五十二周新低。現在越來越多的港幣,美元一年期定期存款都有兩厘幾接近三厘,而且十萬八萬就可入場,反而多過一百萬就唔得。我記得二十幾年前我剛出來打工冇耐時,銀行有種俗稱假美金的港元一個月定期存款,那時是高息年代,供樓要P十,假美金息率跟p走,個個月唔同,但起碼有7厘或更高,入場只需5萬,我都玩左近一年,個個月有五,六百元息收,嗰陣時心諗,若有一百萬就好,拿哂去做假美金,好過返工,直情唔駛做,第一次覺得本大同複利的威力,後來全球息口向下走,銀行也冇左假美金呢樣野,唔知幾十年後假美金定存會重現?

    回覆刪除
    回覆
    1. 置富是我多年來的重倉收息股.亦是虧損得最嚴重嘅股票.己看清楚呢啲二線房託嘅真面目.收埋几年息都補唔番一半個股價下跌損失.已全部清倉換馬.以後買房托只買領展.雖然佢都到咗樽頸位.但係股價依然有升有增派息.診依家加息週期股價下跌會慢慢增持

      刪除
    2. 說句公道話 誰能料到會有疫情及會這麼耐 實非戰之罪。領展真的能例外?

      刪除
    3. 置富已經不是第一次跌得咁慘.之前都係蝕得仲多.領展反而食糊及收息多次.置富令我如夢初醒心灰意冷.如果連領展都不能買我諗要放棄房托呢個板塊好了

      刪除
    4. 我比你對置富樂觀 再跌些我會考慮買一注 佢條數好易計

      刪除
  3. 同意 所有利息敏感股都要小心 因往績是低息期 末來係加息期 REITS 黃金期已過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又記起後生時(80年代初)存美元 分細鈔戶(2O元面額以下)及大鈔戶(50元 100元面額炒票) 大鈔利息及匯價都高少許

      刪除
  4. 今時大環境,定期冇得輸,格價,暫放1至3個月!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做法合理 定期分批存 遇有機會都段段有錢買平貨。

      刪除