免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月28日星期一

I Bond重來

自I Bond在香港面世 我年年都有申請 每次沽出都有$賺 從未蝕過 純利由幾百至兩萬多元 傳今年政府又再發行 但保證利率得1%* 假設買後持有至收回 三年共得3% 有何用? 若沽出 買家願出多少溢價? 持到尾才收3% 扣除買入收續費 持有三年得2.×%利息 買來幹甚麼?

*好大機會只收得1%pa.

6 則留言:

  1. Ibond好多銀行或券商買賣收息都唔收手續費,你唔嫌雞肋上市即沽都有幾舊執下

    回覆刪除
    回覆
    1. 若你想沽而不是hold到尾,切勿用銀行申請,2011年我用中國銀行申請批了45萬,沽出時蝕好多個價位,全不跟市價,職員話Ibond入債券倉,不能以市價出,申請前卻隻字不提.

      刪除
    2. 蝕多個價位指相對市價,成績是仍賺二萬四千.

      刪除
    3. 內子批了17萬,hold到尾(2014年)共收了二萬三干多利息.

      刪除
  2. 下次申請到證券行吧,買賣同一般股票無異...
    ibond重點係零風險,除第一次發行外往後幾次都只係每人派得兩三手,我也懶得揸佢到期...次次上市就沽咗佢就當政府每年請我食餐大餐,哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人太醒目,見第一次有利可圖,其後幾次都爭崩頭,無乜肉食.我第一次用銀行申請受過教訓,其後的都係用股票行,不滿的係銀行事前隻字不提,而傳媒都好象不知!

      刪除