免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月2日星期三

追星

一直都不明白為何會有這麼多年輕人喜歡追星 送禮 送花 送機  給個佢都不知你是誰的明星 真不知何解? 你話追女朋友送花就吾出奇😃 

而我曾遇見過不少明星 最多會看多兩眼 影相都興趣不大 後生時都無興趣 吾好講話現在都幾十歲啦 😅我見過真人最靚的女名星係陳玉蓮(八0年代) 😁最駭人的係張柏芝 真人像個營養不良女孩 隻腳可能和我隻手臂一樣粗. 我見過最有性格的男星係方中信 拒絕和fans拍照 場面都好尷尬 明星都係人 總會有情緒 這點我反而諒解 又在外地唐餐館 見過張偉健柏手掌 叫食客要簽名拍照要早些 一陣吃餐就不要埋來 我覺得都好合理 但竟無一人上前有所要求 真待張生面懵.

又有親友向我訴過苦 早上睡醒打開雪櫃 見到有個生日蛋糕 滿心高興以為女兒都記得她的生日 奇怪係蛋糕被吃了一邊 真相係乖女昨晚參加某星影迷生曰會 吃剩帶回家.😂

失眠症又起 只好發文捨發一下情緒 文章內容空洞兼無厘頭 不看無損失. 


3 則留言:

  1. 十多年前,見過連陳冠A都幫襯過的著名交際花 Bobo 真人一次,當時於旺角在車上被一堆fans追着,真人算係幾省鏡,但唔明做乜朋友馬上衝出去一齊追,前世未見過靚女咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我這樣說會乞人憎 但我真的有點同情陳生 出事時他才廿歲出頭 血氣方剛 女伴的質素都屬一級 都係自願非偷怕 女伴都未嫁人 他並無犯法 你若有陳生般條件可能方唐過佢 佢都係受害者 星途盡毀 他最大的過錯就係冇好好保存私隱 累埋班姐仔 問句心 年青時係陳生 年老時係李生 又有那個男人不願意?

      刪除
    2. 陳生的遭遇我很能理解, 但無法給予同情

      因為... 要同情, 至少要都有佢一半咁好條件

      刪除