免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月21日星期一

小心 ! 耗盡購買力😢

股災要有一個條件 耗盡散戶的最後一注購買力 香港有些人好保守 堅持不沾手股票 這類人不多 但股票價格再跌也不會買 另一類投資者係屬清兵 心口有個勇字 逢高必追 全以玩音樂椅之法炒賣 最後一類 亦係人數最多 最喜低買高賣 這類投資者好謹慎 不見低價不買.

近數年本地財閥地產股 股價一浪低於一浪 股息率和資產折讓率 卻一浪高於一浪 怎不誘到價值投資者的垂青 有誰在近五年逢低就買或月供此類股票 至今仍有賬面溢利者 已算難得 加上匯豐 恆生 兩電一煤 高息內銀 股價愈跌愈有愈吸引 怎不吸盡閣下的購買力?

至於近期押中新經濟股的智者 必雄心萬象 信心爆滿 取笑別人食古不化 托×都不懂轉肩 但股市專收叻仔 要笑到最後收手離場 才係真正贏家 假若ATMX股價調整一成 必然大把人撈貨 二成就加注 三成則必重注 五成屬絕世良機 不博盡都對不起自己啦! 

股民多關注股價由高位調整了幾多 卻無人會記得佢近十年升了幾多 以企鵝王為例 上市十六年升了40000%  若調整50% 你會覺得真的不合理嗎? 股價調整50% 假設盈利無大變動 PE係24倍 股息率0.11% 真係會無可能發生嗎?  

你可以話我係酸葡萄 自己走寶就掃人興 但我有個優點 損人不利己的事一定不做 我乞人憎也講出真心想法 就係講了出來我會開懷些 你聽不聽 我講的對不對已係另一回事 但這全係百份百出於善意 全無別的動機.

又或許我真係有點私心 博如當年那對媽姐說 善心必有善報 說不定遲些去迪士尼玩 會遇到個甚麼人? 不敢做想下都開心 哈哈!

11 則留言:

  1. B兄講得啱,我们不应该耗尽购买力。有错就要认。以前吃亏多而家学精咗。長實我承认買錯,想搏反弹不成点知仲跌深啲。应该不会溝貨惊佢同長和下场一样。有辦睇。已经跌到我容忍嘅止蝕程度,明天沽出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重兄,我唯一可保證的係我講的係真心話,對不對就不敢包,$係你自己的,要自己判斷,勿人講就信.若你沽後長實股價即跌,你或計內心會多謝我,但事後上不返車,長實又大幅反彈,你多少仍會埋怨我.又或沽貨後,李大少心血來潮私有化長實,你就會後悔看過我這遍文章.長話短說:記得看清楚本網誌的免責聲明呀!

      刪除
    2. 我咁大个人決定啲野當然自己負責,不会怪任何人,放心,我己有决定才看到你文章,覺得有共嗚才吹下水,等於大把人文章追捧ATMX我都无动于衷。

      刪除
  2. 1. Monopoly biz has premium
    2. Biz has no upper limit has premium
    3. Biz has low marginal cost has premium.
    4. Biz that is counter economic cycle has premium
    5. Biz that is essentially for daily life has premium..
    5. Biz that growth under covid19 has premium.

    Both 9988.HK , 700.HK contains all point 1 -5..

    回覆刪除
  3. Political risk exist in All Cn and ALL USA companies....

    回覆刪除
  4. China ban Cisco, Apple vs Usa ban taobao, wechat

    Likely 700, 9988 has fewer impact than thier usa counterparts

    回覆刪除