免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月28日星期一

說實話乞人憎

友人WhatsApp話匯豐升了好多 又揶揄我不懂分析 平安現在肯增持 即顯示中央不會嚴責匯控 匯控股價不升才怪 我恭喜他賺到大$ 他回覆話無買到 明知實賺都不買? 他話無$買 一萬幾千錢都冇 也可買call輪 一千幾百有交易 他話都冇 我問他看股這麼準 為何仍這麼窮? 無回覆 看來又少個friend!

6 則留言:

  1. 比起上年的股價, HSBC的所謂反彈, 也不過是迴光返照了一下而已

    要是對HSBC有信心, 現在增持亦不算貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 通街PE低Yield高,資產好的股票不買.為何要買隻病獅,博佢死不掉?

      刪除
  2. 股票嘅嘢千祈唔好俾意见尤其是嗰啲净系识问冧巴,而又唔想作出决定输左就赖果的人,我呢排一买就跌一走就升又如何,气愤盏会激亲自己,唯有佛係操作慢慢坐等到认真低位先至再入市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買了就跌,沽了就升,我都係常常如此.

      刪除
    2. 買了就跌是喜愛撈底者的常態, 因為跌了你才會考慮買入, 而有幾何能夠捕捉到最低位呢? 同理, 沽了就升也不是什麼新鮮事, 因為升市才考慮賣貨吧?

      刪除
    3. 主要看總成績滿意說ok, 其中枝折不用掛壞.

      刪除