免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月8日星期二

珍惜時間

世間最公平的事就係時間 對任何人來說都一樣 時間過了就不會回頭 所以一定要善用 如何善用? 有人話可當每天都係你最後一天 試想你若預知今天係你最後一日 你會怎樣去做 我覺得有點道理 當然有無後顧之憂係重點 有後人需照顧 無理由在最後一天花光儲蓄 這麼不負責任. 

講開時間我自問珍惜 中年退休時好多人問我為何不做多幾年 這因為打工時間係老闆的 退休的時間才係自己的 我係寧願用少些做少些那類懶人 況且天壽難料 若早走就好吾抵 而我賺多多將來都係B嫂的 我估就算真的能剩下多多卻走先一步 內子都會好難過 但萬一我估錯呢! 她不難過 我豈不是好吾抵 結果係她難吾難過我都係吾想 你們明解我說乜嗎? 吾明不重要 因我自己都吾明白自己想點 想來也無為 因到時我也不會知兼吾到我理了 都係嘆了先算 總之留下的夠她用就問心無愧吧.

*我有勸人除非有大筆$ 否則不要太早退休 原來我都係有口話人 冇口話自己 所以網友看我的文章 當係個寂寞長者吹水算了 切勿認真.

2 則留言: