免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年9月14日星期一

老散自白

直到兩年前我仍覺得自己炒股好掂 現在深切反省 原來都係夠運成份多.

八九十年代 香港經濟全面起飛 買樓買實力股 只要有耐性 有坐貨能力 贏面甚高. 我當時儲股代存款 資產增長有何難? 1999年九巴車廠改建住宅 車廠價值=九巴市值2/3 我覺得超值得肯 將大部份資金重注買入九巴股票 六年後(2003/4年)獲利約一倍沽出 投資六年賺一倍 並不能說好成功 但銀碼夠大 而且沽出年份2003年 換轉現在有那隻藍籌地產股 折讓少於一半? 有那隻不比當年九巴抵買? 問題係你夠不夠膽重注 六年後這些藍籌地產股 股價能否升一倍 還有當你沽出時 是否又能剛巧遇正市場仍係偏地平股靚股待你買? 我還為有一個驚喜 我唯一的股票入室女弟子 比我還蠻勇 十一年內(1993-2004)將所有工作收入 一注獨贏買晒十一號 2005年退休後無宿社住[被逼]要買樓自住 非因看準樓價將來會飛升 我心知係夠運比投資眼光好居多.  

有時認下叻 無傷大雅 但切勿連自己都騙埋 真想大白後 炒股已多講少做 重注買年金算了!

2 則留言: