免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年8月21日星期日

此情可待成追憶😂

僅僅十多個月 股王-騰訊控股(700)市值蒸發了逾4萬億元 這比香港特區政府財政儲備9571億元 高出四倍多。


9 則留言:

  1. 北方鐵拳既威力唔係講笑🤫

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係南非鐵拳 兩次批股2000幾億元 沽京東288億 上市18年所收股息 最近不知賣了多少個億元。

      刪除
    2. Naspers手貨 應仍有六、七千億元未沽😂股價高只會益佢賺多些。

      刪除
  2. 私企在中國發展太快太大太強會遭到痛擊 試問如何培育出具全球競爭力有活力有創新能力的巨企與西方世界巨企比拼

    回覆刪除
    回覆
    1. 國家大事 我怎會懂。而且我認承過內子 不談政治 否則她會刪除我的文章。前時我只談過少許現今歐洲地緣戰爭 都收到溫馨提示email 政治都係少講為佳。

      刪除
  3. 中國全球gdp第二 但具備全球競爭力的大型企業十隻手指數埋都冇 已反映了問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹大招風 何必介懷有多少出名巨企 GDP排名才係真正實力表現。

      刪除
  4. 學某財演話話佢已經唔係一隻高增長股.不過我覺得如果三百蚊樓下都可以買嚟坐下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不會買 國策不喜太大 壟斷巨企 你仍看不到?

      刪除