免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年8月24日星期三

8號風球高高掛

 


打風係人都知 而打多耐怎會估不到? 何需去搶購食物 街市海產都被掃清 買了一份飽魚 老闆老實無承風加價 我用果皮蒸。香港人買菜如此 買股如此 只講氣紛 賴理實情 買菜最多買貴幾十元 買股票分分鐘買貴幾十萬。

今時今日 仍貪[平]去買憧憬股 蝕成幾十億都信大行話係好消息 因上年蝕成百億 憧憬股不嚴定止蝕價 若閣下真的笨成這樣或許巴菲特都救不到你。 網友Lilly好心教我腹式呼吸減壓法 試了兩次 可能雜念大多 難集中精神 不是好work 讓遲D心平氣和些再试過。以前個識太極的長輩(他自誇氣功都懂) 都話過我象好難集中精神似的。寫寫下 天文台掛了八號風球 今次不陪太座去賞風 去健身室操下。

8 則留言:

  1. 將來退休時,我都學你游水健下身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 何必待退休 你得閑就帶埋老婆仔女一齊去啦 親子樂呀!

      刪除
    2. 仔女大了就會同朋友去游水 不會陪父母去。

      刪除
  2. 街市賣幾十蚊一份呢啲飽魚仔真係幾好食.我以前經常買.現在真係股市大鱷压家話事.佢話好就好.蝕錢就叫買入.業績好就叫沽出.吹咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又被海產老闆骗了 他收我一百 重話無加到價😒大行信得過 ,母豬都識得爬樹。

      刪除
  3. 人家揾食都好難 只係小數目 不太離譜就算啦

    回覆刪除