免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年3月9日星期三

財經日誌

股市有多弱  油價升了這麼多 但三桶股價都跌! 連中電、港鐵及煤氣 三大避險股都變得不避險 投資如打仗 最重要係補給 看清自己有多少彈藥 才好打幾大的仗呀! 恆指由跌逾六百點至Ⅴ型反彈 收市只跌百餘點 好明顯是有心人託市 不欲嚇壞投資者 做成亂局。

有從不買港股的後輩問我是否應入市 我勸他不要買 但可將份MPF全轉為港股 他若真的這樣做 三十多年後才知結果 若真的衰了 應該想找我晦氣都難 另有友人問我可否買反向ETF 我話反向ETF長線實輸 要好精準把握時勢 前幾年我就曾買7500由賺幾萬變蝕幾萬 一來有回 好肉痛 不敢再玩了。

恆生指數收報20,627 跌138點 成交額 1,853億元。

4 則留言:

  1. 我有唔同嘅意見喎b哥,如果未持有股票呢個時候應該開始慢慢買一注,有機會再跌又再買.慢慢買.呢個時候唔買冇就等佢升先買㗎係咪.難得依家大平買

    回覆刪除
    回覆
    1. 他对港股全不懂 我給他number 他照跟輸了不怨我 我都不安樂 買2800重衰 太多豬炳成員股 反正他的MPF不等用 現時轉去港勝算大。

      刪除
    2. 但係聽你講買好過聽啲財演講喎,你起碼都會比較穩陣啲佢,一陣間去問啲財演買咪仲衰

      刪除
    3. 後輩話不明我的文章講乜 他完全不懂股票 無判斷力 不宜給他number

      刪除