免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年3月14日星期一

財經日誌

我的倉內無科技股 但今天一個早上 賬面亦減值八千餘元 少買科技股 只得一個原因 我不懂呀! 本地磚頭股 不論升跌 我都能判斷出因由及值博率。科技股升跌 我就要聽別人的演譯 那能有充足信心 無信心 那敢去買多? 我仍有2/3購買力 經验話我知 不用急 [好戲]還在後頭。想極都想不到 除了挾倉 還有甚麼好消息能令大巿轉勢 俄烏又不知怎收科 筆者估計貝京不會打仗 結果錯了 再估場仗最多打一個星期又估錯 俄烏都不是經濟大國 但原來產品 石油 源材 糧食都对全球影響甚深! 估乜都錯 都係無為估太多呀!

中午恆生指數報19,771 跌782點 成交額1,061億元 科指更傷 跌了7.58% 再創歷史新低。

*利益申報: 筆者並無持有任何淡倉衍生工具權益。


5 則留言:

  1. b哥都講得啱呀,就係唔夠b哥咁穩陣,學人買新經濟股受咗啲教訓,今年賺埋嗰啲一早已經蝕過龍😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 易大宗1733發盈喜預計盈利33億,上星期五市值唔夠三十億,今日曾大升15%,呢隻煤炭股由舊年3毫升到今年年頭1.2元,在一月份重不斷在1.2元回購,三大國有煤炭股都唔夠呢隻細細粒煤炭股升得多,易大宗的大股東是國企五礦資源,高通脹環境底下,資源股不可睇少,真不明咁多專家重係睇淡油價,佢哋而家都唔否認油價會朝147元進發,但唔會企穩,講左等於冇講,真係升到147,期間賺都賺死,到時重會唔跌番咩?

      刪除
    2. 股市升跌好閑 只要不大傷老本 就當練兵吧

      刪除
  2. 多謝 B 哥分享!B 哥講左重點,就係投資要自己認識既野先唔會咁易失去信心,而我其實都一樣睇唔明 d 科技股,所以都冇買。
    但係宜家尼個市況咩野都跌,唯有睇下之後會唔會有機會買到優質股。

    回覆刪除