免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年3月12日星期六

始終都係靠自己

過去6個交易日 5日跌1日升 共跌了1912點 而反彈那個交易日卻是成交最弱的一日。下星期美聯儲議息(16日) 全世界預佢減1/4% 若然結果係減1/2%就大劑 以前經濟出問題 有QE這種特効藥 現在都不知怎辦? 想來想去都想不到有甚麼好消息 又有財演認為 美股貴 港股平 股災環球資金會流入中、港股巿。但筆者怕的是 花旗國仍然是西方老大 一紙不需理由的禁令 就算中移動平到一元一股 歐美資金都不能買 要隱住個市 最終都只能靠番中港資金而矣!



16 則留言:

  1. 巴菲特旗下巴郡上星期又增持oxy西方石油,由9120萬股增加至1.183億股,上星期五收市計,市值69億美元,過去六個月oxy已升了132%,此股亦成為巴郡第九大持股,看來油價未來一年都是壓不下去,拜登已沒有甚麽招數,只有重手加息一途。高通脹環境下,新經濟股只會不斷被殺估值,揸住油股和資源股可能會有超乎想像的收益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己不會再買美股 但會叫後輩留意 謝謝

      刪除
  2. 美股貴港股平 資金會流入港股這種說法講了好幾年
    今年1月起步美股跌港股升 港股大幅跑贏 但近期港股血崩又變成今年繼續跑輸美股 所以平不一定有較大抗跌力

    回覆刪除
    回覆
    1. 一涉政沾就難料 因無數計 最後都係靠中港資金

      刪除
  3. 螞蟻金服已悉數出售所持15%於納斯達克上市的36krkr股份,此股又是發夢股,無盈利,無pe, 52周最高4.17,最低0.6,星期五收0.64,消息公佈後,盤後報0.84,升32%,螞蟻金服2015年投資36億美元在此股,業務是為創業者提供網上交流平台,又係d吹水股,螞蟻唔知係什麽價位賣哂所有持股,應該都係在接近最低價出,賣哂後股價反而急升,此股歷史高位曾去到14.5元,而家得番零頭,螞蟻金服唔知重有幾多黑洞未被揭穿,當日喝停螞蟻金服上市可能真係做了一件大好事,若然成功上市,大量散戶搶入,殺傷力可能比300元買入巴巴更大。

    回覆刪除
    回覆
    1. B哥,又疫情又打仗仲要加上政治,個股市真係有排搞,睇返之前嘅收息股中電港燈香港電訊港鐵等等股價相較比較硬淨,唔通我哋呢啲年紀淨係適合買呢啲股,依家都有少少後悔買咗啲新經濟股.好彩數量不多約十幾個percent,而家唯有學你話齋,別人恐懼我睡覺了,少做少錯

      刪除
    2. 我知你係和我同輩 我可以負責任的答你 [是]。我輩只適合買收息股 其餘類別 只宜每場作興 試想你現在手持五球市值的ATMXJ或是同等市值的收息股 你就會明白過中分別有多大。

      刪除
    3. 謝B哥,我都明白,所以都好小心,不過將來買收息股應不會買番上面果批,揀啲我應為股價有潛在升值的收息股

      刪除
    4. 到時有好貨式關招聲 弄託👍

      刪除