免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年3月4日星期四

養兒如養狗

想起多年前有長輩向我訢苦 話兒子不孝 為他付出這麼多 連半點回報都無 讚話都係我聰明 不留種. 我只好勸他要體諒後生 他們各有自身的難處和苦充. 我解說養兒應有如養狗的心態 只要付出 不求回報 我亦無見過有人養狗 是希望條狗將來會報答養育之恩 無祈望就自然無失望.

這樣說法 結果當然是愈開解 愈難解 被人暗罵我痴線也合理. 我向來不善辭令 講真心話又不懂修辭 理應說少當幫忙 但性格如此 江山易改 本性難易呀! 

近來愈睡愈小 睡不著就胡思亂想 好彩有個平台可給我胡言亂語. 

 *我對犬隻相當有好感 覺得它們的狗格比好多人的人格更高尚 所以將養兒和養狗相比 自覺無貶意 但我無顧及正常人的想法 自己確有不是之處. 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 關健係整作模時 用刀功夫 不要用普通刀 要用pizza刀 圓型那種.

      刪除
    2. 你是指我问你酸种面包割口?切pizza的圆型刀我觉得不够利哦。

      刪除
  2. 你心態正確, 有D人當養狗等同養人看待, 我都想養, 但家中女主人驚驚...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想得肯,但內子堅決反對,作為一家之主本可一鎚定音,怕的是B嫂會克薄它,不是她親生的,我始終有點擔心.

      刪除
  3. 永遠都係老豆賺錢仔享福...個仔無做犯法野, 又健健康康, 已經老懷安慰啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們那代人,老豆生我,我欠佢(欠老爸). 我們這代人生仔,又係我欠佢(欠個仔)😂

      刪除
  4. 想要回報唔應該生仔女,因仔女唔係投資物,想要回報應買樓買股票~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但好多人仍以為養兒可防老. 老了有人養 生多幾個 哥哥可幫手養弟弟

      刪除