免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年3月11日星期四

遲暮

我若帶帽 外人好少估到我已年過六十 但外型怎keep到 都只能騙到別人 體能最誠實 它會話你知 歲月催人. 少時乜都食得 但就無$去食 現在有$去食 卻有甚多食物不吃得 真係無耐. 我兩年前舉重傷了右手 現在仍時好時壞 連重點的東西都不敢搬 若在年輕時 擦下跌打酒 睡醒就無事. 我不是英雄 但也感遲暮. 記得看過段宣傳片 公公逞強衝燈過馬路 婆婆抱怨要他小心 公公話: 難道妳忘了我是跑步冠軍? 婆婆答: 記得 五十年前呀! 想起這段宣傳片 真的甚有感受. 惟有自我安慰 有機會老到 已是福氣 隨緣吧! 我向來有失眠習慣 睡得好少 今晚又如事 就雜亂無章寫下網誌 總勝於又去煲劇.

6 則留言:

  1. 30歲前唔瞓都鬼打咁精神,40歲開始啲古靈精怪嘅病痛開始出現,50歲身陳代謝再慢啲,食又食少啲,睡也睡少啲。只能努力減慢身體老化。

    回覆刪除
  2. Billy 兄成日做運動keep fit, 可否另文分享下多年來鍛煉心得同點樣減少勞損?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我練的是[七傷拳],練到自己成身傷晒,怎敢教人!

      刪除
  3. 我右膊上年8月玩引體拉傷, 到而家先至叫好左8,9成, 年紀大一有受傷手尾長, 所以而家我都會花時間做熱身, 平時在家都要拉下筋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在弱到行樓梯上屋企都不夠氣力😂😂

      刪除