免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年3月11日星期四

大眾金融

626網友問: B兄,我係2013年尾賣曬所有創興銀行,之後由2014年至17年分段吸納現時持有大量626,每逢第一季二月份派息,都會將收返嚟嘅股息再投入增持626,係本人重倉貨,今日嘅股價及成交金額比其他股票升幅簡直係微不足道,但已經感覺有好大嘅進步,感覺上升幅彷如隔世,苦中帶一絲絲甜味。

B答: 若不是你說自己持有大量大眾金融股票 我會以為你係揶揄我又買錯股. 我買入它時香港經濟仍正常  大眾金融是全港估值最平的銀行股(PB最低) 單位數PE 高於6%yield 大股東持貨超過73% 甚具私有化條件 其後發展如何 亦不用我多說了.

但我買的大眾金融 只佔我少於2%資產 我亦不大上心 有時甚至忘記了持有這隻股票. 我奇怪的是626兄 你怎會重注在一隻三線銀行股仔身上這麼冒險? 恕我直言 持有這隻重貨股票 又不時時檢討時勢 還不斷增持 你好象有點不大尊重自己的血汗$.

銀行業係愈大愈有效益 除非涉及資本重組 私有化或賣盤之類 否則細行前途實在有限 小注無妨 重注3思呀!

我無意質疑網友student的推介 我亦曾依他的推介也賺過五位數字(其實可賺更多 但因我膽小 買得少兼沽得早) 他勸你永不投降 我會勸你不再加碼!

16 則留言:

  1. Billy Sir,

    My straight talks before sleep:~

    For me, I don't think "bigs" stand for "better". ^^

    I have a little of 626.HK ...

    When comparing the 2020 performance of all announced local listed banks: 011.HK; 023.HK; 626.HK; 1111.HK, ... 626.HK's net profit was only decreased by 15%, i.e. the best!

    Furthermore, Public Bank(under 626.HK)'s Tier 1 Capital Ratio was 21.3% which is also the best among these "bigs"! e.g. 011.HK was 18.5%; 1111.HK was 13.61%.

    Yet I would not ignore the fact that "bigs" would normally attract more funds/investing money to buy. (For me, this is not my 1st consideration in making investment decision.) This may explain why 626.HK always have the lowest PB and P/E.

    Different investors have different consideration. For me, at present conditions I am satisfacted with including 626.HK in my long run portfolio.

    Good Night first!

    ^_^

    回覆刪除
  2. 另一隻香港老牌華資銀行 大新系(440,2356)
    B ching 有甚麼看法?

    回覆刪除
  3. [11/3 21:39] +: 其實同大家都一樣好鍾意長線持有收息股,而我買嘅股票嘅先決條件一定要係有派高息為第一考慮條件,如果計算過多年來收取股息,其實626同我買入價嘅暫時冇太大出入,何解今時今日嘅市況,我還繼續增持及集中買銀行股板塊呢,因為我相信銀行業係監管制度裏面係最嚴謹嘅行業,初初做投資時梗係搵啲最穩陣嘅股票板塊,當時買銀行股係以收息為主,曾經試過有次意外嘅經驗,就係買咗一隻工銀亞洲349,雖然投資金額不是太多,但係回報未計收股息,已經有兩倍,之後我再增持創興銀行1111及大新銀行2356因為兩間銀行都係家族經營,最終我亦能夠在越秀集團宣佈收購創興銀行75%股份嘅時候,沽出所有創興銀行股票,
    [11/3 21:42] +: 其實大眾銀行626和創興銀行1111被收購之前嘅情況,有好多相似嘅地方,
    1,創興大股東持有50%嘅股權,大眾大股東持有73.5%。
    2,創興嘅管理層大部分都係年老嘅家族成員,創興家族年青嘅一代,只係兼顧一些非執行董事嘅職位,只係做掛名董事,大眾銀行現時嘅管理層雖然沒有家族成員,但係普遍管理層嘅年紀係由61歲至到90歲賴雲及鄭鴻標聯合主席,全部都係老人管治,除咗公司秘書係女士全部都係男士,(點會有創新嘅能力)。
    3,大家嘅資產淨值折讓都係非常大,而大眾銀行嘅資產,隱藏嘅價值遠超越創興銀行估值,兩間銀行都有異曲同工之妙,所以何解我今日還會繼續買銀行股板塊。😅😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 在626投資方面,你比我叻,我仍大閘蟹.

      刪除
  4. 多謝咁多位bloge友提點。🙏🙏

    回覆刪除
  5. 2356,440我都持有少量,其實所有本地華資銀行股全部股值都係超賤價,這個世界上冇最平,只有更平,就睇近排創興銀行聯同其他華資銀行持有嘅香港人壽,攞返(完全冇競爭力嘅香港人壽)出嚟賣都值50億港幣,其實如果市場上再有風聲收購任何一間小型本地銀行股,都會牽動整個版塊都會上升,爭在係升多定少,希望有啲國內大孖沙睇中其中一間本地銀行股或者借本地香港金融平台,藉作走資,咁就啱曬,似有錢人嚟講,攞一百幾十億買個銀行出下風頭大有人在。
    以上意見只求分享,不敢自高。🙏🙏

    回覆刪除
  6. 有一個好好嘅平台給志趣相投嘅人分享意見,係一種好好嘅抒發心情,謝謝咁多位bloge友。😁😁🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. Student兄,我之前在另一個bloge都有留意開你嘅意見好多年,之後個bloge主要求係要邀請先可以睇到,所以我就冇再留意到你嘅見解,好高興在這裏又撞到你,在B兄嘅bloge,好彩大家唔同嘅bloge友都好包容意見。😁😁

      刪除
    2. 只要不涉政治或人身攻繫.這小小平台歡迎留言.

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除