免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年3月19日星期五

行善

我識得有位仁兄 他話自己不信鬼神 不信報應 所以他一世人都不做善事 花幾元買支旗都試過 但只為應酬下 更多的就不會做 同時他也話自己雖然好事少做 卻也不做壞事. 

內子覺得此人真無品 大半生都是靠別人的慷慨和同情 才能維持到最低限度的生活水平 但他卻鼓吹勿做善事 真缺良知 我就覺得其實又有誰知道 他是否正已受到報應.

我又聽過有人說 若他是李嘉誠 他會損出九成身家行善 因反正成世都用不完. 但他就半成身家都不能損 因怕自己今世都不夠用. 我不會去爭坳這個觀點. 

但行善亦不一定要用$來衡量 心術正些 不要做損人不利己之事 不無故欺負弱小 得饒人處且饒人 與人為善. 這對任何人來說 去做都全無困難 但我真的奇怪為何這個世上仍有不少人不肯去做 莫非人性真是本惡. 

而你就算如我上述那位人兄般不信鬼神 不信報應. 但有冇想過 萬一你估錯呢? 退一萬步去想 就當行善是為自己去買個保險都值得去做吧!   

5 則留言:

  1. 我覺得而家好似就算做善事,都要揀啱慈善機構先得,捐左啲錢都唔知有幾多係變咗行政費,仲有多謝上次billy sir既解答,我好同意你以前既買法,人生似乎做啱幾次決定就可以,不過唔知而家仲有冇好似以前九巴咁既股票可以買呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上可查到慈善機構行政開支比例,東華盤數好陽光👍

      刪除
    2. 我的投資手法過時了,不是謙遜.近3年的成績,連我自己都不滿意.

      刪除
  2. 以前聽過個講法
    人生大約有5次機會
    第一次太年輕不懂把握
    第5次太老唔敢把握
    所以大約只有3次機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會也要有博命的膽量,但要切記要有超高把握才好去盡,因下下博命,遲早無命!

      刪除