免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年9月4日星期二

零持股

近期失眠嚴重,雖然咀緊不認與個市有關,但怎瞞得過同棲共寢廿多載的枕邊人。她勸我引刀成一快,一股也不能。想不到女兒之家,做事也如此決斷。
我執行妻令,由朝沽到午,連那湯渣值的創興股權都沽埋,計數吾見>8%,近六位數字,雖有點肉痛,但仍可接受,交易完成後,有點如釋重負,今後可更客觀看清個市。
內子獲知交易完成後,第一時間上網搜查何處適合遠遊。老公蝕了近[十皮],還有心機去旅行,又要我花多筆,莫怪古代聖言云:唯女人與小人難養也!

22 則留言:

  1. 暫時忘記股市, 出去倍太太玩吧 :)

    回覆刪除
  2. Never say never!

    I guess you would buy back some stocks later, e.g.016.HK.

    ^_^

    回覆刪除
  3. 反正帶唔到落棺材, 點解唔成機出去玩下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵$並不容易,但我絕不是守財奴,我近10年損獻做善事的錢,相信比90%的港人都多。

      刪除
    2. Unknown兄,只要你答應損出我曾損出1/10,我可把所有收據全post上網誌給你看。

      刪除
    3. 你應承損我就信你,因我信你敢騙我,不敢騙個天!

      刪除
    4. 我都好想應承你, 但我的收入同身家恐怕無你十分一。搵錢能力又遠不如你, 所以我無辦法損到你要求的損款。 可能你誤會左我個意思我只係想講反正你又無兒女來繼承家產, 點解唔自己享受返自己啲血汗錢。 我並唔係想話你孤寒, 若令你誤會在此向你至歉。

      刪除
    5. Unknown兄,吾好意思,我真的誤會你的意思,言重了sorry!

      刪除
    6. 客氣啦! 相識自是有緣, 一直好感謝你的分享。 希望你放開心情出去玩得開心啲。

      刪除
  4. 帳面輸贏都係虛幻,自己洗左享受左既先係真實

    老婆先最聰明,驅除虛幻而來既不安,化真實金錢為快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我也明白,所以我感恩上天賜給我這段近乎完美的婚姻。

      刪除
  5. 師兄平時密密食都不止這個數了

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我一向都係好天賺埋落雨蝕。

      刪除
  6. 近来我玩到冇哂方向, 好頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔,看不通就切勿落注,財不入急門呀!

      刪除
  7. 配服!離塲需要很大勇氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 是內子的主意,人說聽老婆話會發達,我就聽下吾聽下,所以身家就吾湯吾水,現在試下聽多些,希望身家可多些啦!

      刪除
    2. 反而想知你老婆打算撈邊隻股

      刪除
    3. 佢一向吾係好熱誠股票,佢教我寫網誌就是吾想聽太多,但有時佢買左乜我都吾知,現在我估佢最想買旅遊股掛,因見佢很動力看旅遊資料。

      刪除
    4. haha, 幽默兄
      有閒$ 去觀光是好事

      刪除