免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年9月29日星期六

一葉知秋

陪內子逛商場,在佐丹奴買了幾件衫,Billy嫂問覺得服務如何?我話OK啦!她話我知已做了它的小股東,問她對佐丹奴(709)所知有幾多?年年風吹雨打都能派高息,其他的不大清楚,也吾想知得太清楚,話費事煩!
單憑幫襯幾次,就覺得如見到塊樹葉就知道秋天到,真牙煙!

8 則留言:

  1. Billy 嫂冇錯,有時睇野無需太深入,同行同級佢係做得最好的一批,息率穩定且高。
    我都剛入一注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只希望新地不要<90元,否則我家女股神真的一注獨贏....。
      我吾想臨老才做洗碗工。

      刪除
  2. 女人的直覺,比很多分析還要準:)

    回覆刪除
  3. 其實貼地買股仲高回報過認真簡股
    中電,煤氣,港燈呢類走唔甩股回報又好,股價又穩

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對,2,3,6我曾多次買過,但hold吾到。

      刪除
  4. 佐丹奴係好野,不過印尼生意大,最近印尼盾又跌得多,有啲驚驚,暫時同佢分手,季績後再算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尊重內子決定,既然買了就隨意而安,反正不是大注。

      刪除