免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2018年9月6日星期四

喪溝貨=搵命博

買股票最易令人傾家蕩產的莫過於喪溝貨,上網看下2000年的電訊盈科(008)及2008年的匯控(005)就會明解,誰不服輸,誰去喪溝,誰就遭殃。
我現在覺得騰訊(700)甚似當年的5和8號仔,內子勸我勿多言,若網友因我的言論,而不去承低溝騰訊,若將來QQ真的反彈,網友必然會視我如[殺父仇人]般痛恨,何必做這些損己又未必利人的蠢事。
但我寫網誌有個原則,不害人,講的未必對,但全是真心話,有緣成網友也算是緣份,其實我不是講給網友聽,而係講給我自己的良心聽。
假設我的親友想用全幅身家去買法國贏世界盃,我勸佢要小心,量力而為。佢真的聽我不去買,事後視我如仇人,我也無辨法,因我吾講我會好吾安樂!

10 則留言:

  1. 有同感 所以都費時去買

    回覆刪除
    回覆
    1. 看吾通,就乜都吾好做最穩妥。

      刪除
  2. 認同,有時心急起黎,我自己都唔識分係貪婪定勇敢,之前交過學費,呢個時候都係停一停好。

    回覆刪除
  3. 寫blog就係寫自己想寫既,要顧埋阿豬阿狗第時贏定輸咪好唔得掂,支持繼續寫想寫既野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是這樣想,但內子怕我得罪人,常delete我的文章。

      刪除
  4. 睇左先生你blog 幾個月 或者你我生於既年代不同
    但你分享出來的經驗都真係有同感

    回覆刪除
    回覆
    1. 科技進步了很多,但人性就無,所以歷史不斷重現。

      刪除