免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年11月11日星期五

恆指升逾千點


港股做番場好戲 恆指大升逾千點 還有兩個半小時才收市 成交已超過一千億元。 我個股票倉蝕少兩萬五千元 阿Q是我偶象 只看自己有利方面 對錯何必太認真 自我感覺良好就足夠 日日都有陽光😜!




又或許真的知足常樂 我吃這些地道食品已覺滿意 又何必去為賺多個銅錢而煩憂。



18 則留言:

  1. 某內房一星期內反彈了超過 100%
    這種不敢蝕就賺不了的錢, 不是一般老散能賺的

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些股一般散戶買中也賺不到 能贏足20%已算醒 因風險高 怕跌番 只有基本因素強的股票 才會有信心、膽量賺多些。

      刪除
  2. 衛健委出台了2O條優化防疫條例,在堅持動態清零底下保證左工業生產,商業活動不受影響,再加上人民幣持續反彈,下午升穿7.1,早幾日還在7.25樓上,今日真是屠熊日,成交配合挾到盡。

    回覆刪除
  3. 我個組合都升番成三皮嘢.學你話齋阿q精神真係好開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛賣了808 套現比帳面感覺好些。

      刪除
    2. 有辣有唔辣.我又學你走得咁快.結果騰訊收少好多🤔食幾多著幾多整定

      刪除
    3. 我也深信食幾多著幾多整定 所以早早就退休 在家等運到。

      刪除
  4. 麗新488好唔妥,供股集資7億幾,全系急跌,幾億都要供股,呢個時世搞供股,可能真係到左山窮水盡無計可施的地步。

    回覆刪除
  5. 我對佢都冇乜好感.以前又話公數買遊艇.又玩女明星.劣漬斑斑.做小股東小心

    回覆刪除