免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年11月11日星期五

1111

 


5 則留言:

  1. 經常都有幫襯淘寶買嘢.唔使等到光棍節

    回覆刪除
    回覆
    1. 若我話你知 我未買過 你會否覺得我好out😢

      刪除
    2. 當然不會.其實我都係叫個女幫我買.我自己好懶惰.又話要集運好麻煩.佢經常去淘寶買嘢所以我成日搭單😁

      刪除
    3. 當然我以前自己都試過自己落單支付寶交錢.一部手機搞掂曬.後尾費事搞畀個女同我搞掂

      刪除
    4. 我完全不識 網上叫外賣就識 老婆又不喜網購 她喜行商場

      刪除