免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年11月18日星期五

市場不會錯

大市好殘時 氣紛差到無朋友 錯失機會屬正常 但現在反彈幾千點後又如何? 真係好尷尬 既然低位不敢買 反彈了就應更加不敢買 或許會誓言再跌回萬五頭就必去買 但不要被筆者看死 到時又會因別的因素令你再次不敢買 我知 因我就係這類人。改善方法只有一個 不要望捞到最低位 總之 認為抵就買 股價再大跌即更抵可再買 再再大跌就千祈不好再買 因市場話你知 你錯得肯 而市場不會錯 錯的必定是你。

恆生指數收報17,992點 跌53點 成交額 1,395億元。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我撈到個底 又係衰沽早 不過我都慣了。

      刪除
  2. 市場當然不會錯.錯就係我哋入咗呢個市場😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個市場一樣好多人賺到錢 看戰畧成績 不能只計某段時間

      刪除
  3. https://www.youtube.com/watch?v=qwp69Edfl8c

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐 人類火星都快去到了 你還信乾坤術😢

      刪除
  4. 中國古老學術......可以研究下......他十一月預測準確.......小心十二月...

    回覆刪除
    回覆
    1. 🤔江湖術士 加小許心理學而矣 聽下無況 切勿認真

      刪除