免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年11月9日星期三

商場靜如深海

晚上給B嫂捉去逛商場 真嚇了一跳 竟靜成這樣!😢






6 則留言:

  1. 買REIT係要巡舖架, 我以前買持寫字樓既股或REIT, 會睇水牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有似喜好 有無用不知 但自我感覺良好

      刪除
  2. 咩商場?? 不過行新地商場仲系人山人海.

    回覆刪除
    回覆
    1. 七點幾 日本仔商場 以前好多人

      刪除
    2. 要睇下咩地區.新世紀.新城市我經過都好旺.中環一定靜好多

      刪除
    3. 租就一定會有影響 但我也讚成 地產商是賺多賺少問題 小股民係股息多少問題 商鋪租客則係開飯問題

      刪除