免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年7月17日星期日

Billy隨筆

杜指升658點 這套遊戲是花旗國發明的 怎會給投資者輕易測出其走勢 隨便找個藉口炒高 起碼嚇到你就算沽空美股都不敢去得太盡。 歐洲經濟衰退就係人都知 世界通貨老二- 歐元弱過藥煲  或許一個貧弱的歐盟會更為聽教聽話吧!  樓下商場又有新店開張 貼上招聘啟示 香港肯做 依然不難找到工作 它依然比全球不少地方 更為幸運 。況且無論我講的是否真實 只要你願意嘗试向好的方面去想  起碼會開懷些。 我們[有幸]來到這個花花世界 知否要擊敗多少億條弱雞精蟲 既然來到 就好好的活在當下 善待自己 無益的事不去做 不開心的事不去想!  油價跌、商品價跌、股價跌、債價跌、樓價跌、虛擬幣跌 憑空蒸發了兆萬億元 不知些錢去了那?

11 則留言:

  1. 經濟環境如此,美國始終仍是最強。

    回覆刪除
  2. B兄.如果能夠回到我哋年青時代嗰個拼搏精神就好了.大家搵幾多食幾多知足常樂少咗爭拗.就算生活唔不富有亦都好開心對人都好真誠.可惜而家嘅年青人唔係咁諗真可惜.時代不同呀.父母當孩子係寶.好多年青人冇受過乜嘢苦.獅子山精神已經見不到了

    回覆刪除
    回覆
    1. 每代人對處事看法有異 難說對錯。爭拗傷感情 又無结果 自己做自己事算了

      刪除
    2. 其實父母嘅取態都好緊要.唔加以適當嘅輔導.年青人都好容易迷失

      刪除
    3. 我擔心自己迷失多一些 內子話我幾十歲人都成日神神化化。

      刪除
  3. https://mp.weixin.qq.com/s/jTkncx9iidRRbSDWjErJxA

    回覆刪除
  4. 唔知家陣沽歐元仲黎唔黎得切呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 外幣我不識呀! 只聽親友講電費超貴 政府補貼了都要約四千多港元一個月。

      刪除
    2. 我的意思是生活難 因貨幣弱。

      刪除