免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年7月25日星期日

SPAC

若然有人要約你去合夥做投資 但投資做甚麼連約你的那位人兄都不知道 你會受約吗? 但現實是一種叫SPAC的卻在極速興起. Special Purpose Acquisition Company一間空殼公司,成立的目的就是集資去投資 將投資甚麼卻無可奉告 但卻仍得到不少人垂菁 筆者真是摸不著頭腦 不是常聽到宣傳叫我們不要輕信別人吗? 為何SPAC會獲批准上市集資? 

亦正如筆者对虛疑貨幣的一個好簡單疑問, 若出了問題或爭拗 應找誰追究? 得了幾十個答案都是在兜圈子 或許話給我知不識 會覺得好丟臉 或許覺得講了我也不明吧! 更多的是自己都無買 但不講下又好象追不上時代!

我這個酸葡萄又有話說 俗語都有講 輸錢偕因贏錢起 愈贏得耐 愈贏得易 信心愈強 愈加輕敵.  相信得到的回覆多會是:本少爺炒美股身經百戰 自會適時收網 那用你個酸葡萄說三道四 你 outdated啦!



2 則留言:

  1. SPAC 同賭石或者買六合彩差唔多。

    SEC 批准SPAC 背後其實有一堆條件,其中一個係合併投票前投資者有權用原價要求贖回股票,所以「原則上」你用$10 買的話最多只會蝕機會成本。但實際上好多都係炒高左等人去接,而且在海外要執行呢啲條款都唔係太容易咁呢...

    前排同朋友講「穩定幣」,我理解可以話每一個穩定幣背後有美金呢啲係典型的美金本位,或者用美金去換歡樂代幣黎買BTC 等等。但我搞唔明點解呢種幣可以俾8-10% 利息,一方面話同美金等值但一方面又有高息呢個世界有咁筍的事?! 呢啲錢我無本事賺,所以只可以酸葡萄了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好同意你的意見,有啲錢我都係無本事賺,所以才只講不做,有時能講下都開心呀.

      刪除