免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年7月20日星期二

小氣人

外面下著微雨 三號風球 風不算大 街上行人已不多 但望向对面屋苑 依然有不少人未睡。反正都睡不著 沖了坏黑啡 配After Eight(友人送的薄荷味朱古力) 蠻不錯呀! 好喜歡這種寧靜感。

翻看好多舊相簿 真有百般滋味在心頭 其實我用智能手机影相 都是近十年的事 所以仍存有超多舊相。內子曾花了不少時間輯入電腦內,怎知部腦壞了。去修理時內子問店主 會否有好多人會看到內容 店主問她是否係陳太 陳冠希夫人。B嫂小氣就不整了。 

或許真的夜蘭人靜,睡房傳來的鼻軒聲清撤可聽,而她年青時都不覺有。有次我不慎提過下(不是投訢) 隔天就聽到自己睡著被錄音的超大鼻軒聲 還要問我比較下誰個吵些! 

我有位網友叫小石人 我到現在都不知何解,不過我家中有個小氣人 我就好了解。


7 則留言:

  1. B哥,我也享受著這刻的寧靜。
    "我有位網友叫小石人"😁,不知是否我常掛在口邊的那一位。還是原來這世上有很多小石人。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,一時口快 說多了.我知小石人是妳男人.但為何叫小石人就不知. 抱歉 男人真不應太八卦 或許我真係太無聊吧!
      女的不要太夜睡 对保養不利 不同我般臭男人 外型變成怎樣 她話都不會太介懷 家用足就〇K😂

      刪除
    2. 回B兄的話,

      高興都嚟唔切啦,瞓唔著都諗起我哋。

      我倆初相識時,佢個頭像係用一石雕,你知啲Icon斗零咁大,咪於網文中稱呼佢做小石人(佢好鍾意呢個稱號)。真實嗰個雕刻碩大而非常型的。

      "外型變成怎樣 她話都不會太介懷"~我的丈夫都係咁樣同我講。大家都咁幸福😄😊

      刪除
    3. 我老婆有時叫我[豬頭炳],我雖不算英俊,但不至於屬豬頭級呀! 老婆話怕我[小氣]所以才這樣叫我。
      [小氣]? 原來外婆曾教內子 叫個仔做[衰仔]他就不會真的變衰仔...。

      刪除
    4. 男人講的話都信? good luck!
      我老婆話男人的話不要信,這還包括夢話,因她覺得佢老公,發夢都會講大話,我有個這麼醒目的妻子,是否待我幸福呢!

      刪除
  2. https://www.audiocom.hk/products/docking-station-orico-6228us3-c-2bay-25-35-inch-usb30-hard-drive-dock-with-clone?utm_campaign=GSA&utm_medium=shopline-cpc&utm_source=google

    如電腦壞了, 攞返入面個HARDDISK出黎, 在新電腦READ返啲FILE, 反正壞左都唔知壞乜, 但理論上攞返HARDDISK 應該都仲得, 可以試下, 當USB咁讀....

    回覆刪除