免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月5日星期日

初生之贖

昨天與師弟談股經,他剛成年,有幾萬元利是錢想買股票。但現價才入市真有點尷尬,勸他三思,怎知師弟說他很想試下,又話自己[輸得起]。
我勸他就算是輸得起都應小心去做,不要胡來,輸清才安樂。現在才入市就買無大升過的公用股,若遇股災跌幅應較少,可換馬至跌幅較大的超值優質股。三、四線股初哥最好不買,因遇股災跌幅甚急,末必走到貨。
上課講股多過練拳,不過大家開心就得啦,哈哈!

免責聲明 :本文章純屬個人網誌, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資决定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

33 則留言:

  1. 你師弟的出現,我們更加小心
    上帝要你滅亡,必先要你瘋狂
    Good luck!

    回覆刪除
  2. 見到傍人都賺到錢,心動也很正常.但若買開股票,卻在這個升浪中,賺不到錢,就要份外小心.順水都賺吾到,逆水就更難了.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 照計恒指PE15.47Yield3.07%,我仍未訓身,仍未會股災呀:

      刪除
  4. 不妨建議他由置富REIT,中電等優質股票起步,至少感受一下市場氣氛也是好的,反正呢類股票唔會輸死人:)

    當初我自學股票也是從中電及置富開始,它們的年報已經是好的教材:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我建議2或62,師弟想買QQ.騰訊雖價高但我吾敢叫人不好買.

      刪除
  5. 2 , 808, 62
    新手收息股 is the best

    回覆刪除
  6. 我真係好驚會輸,唔敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思,你是93年出生或是93年開始炒股?

      刪除
    2. 若是93年開始炒股,現應身經百戰,驚什么?若是93年才出世,得24歲,青春無敵,有什么好驚?

      刪除
    3. 少兄原來是90後,因為你和我現在都識驚,所以大市才不用太驚,當有天你見我訓身入市,你才真須要擔心,以我的經驗,散戶仍有較強的購買力時,股災不會出現.

      刪除
    4. 有道理,我都怕自己有一日始終忍唔住手要訓身,而家無貨係手,日日齋睇人賺錢的感覺並唔好受! 細膽注定發唔到達,好矛盾

      刪除
    5. 吾系發吾到達問題,吾博連購買力都保吾到,inflation會使現金愈來愈(吾值錢).

      刪除
    6. 但須尊重自己血汗錢,有把握才重拳出手,不要胡來.就算看錯了,都對得起自己.

      刪除
    7. 驚就去瞓覺, 90後不要多言

      刪除
    8. 依家D90 後真冇用,又怕痕又怕痛!
      Billy 哥,我也夾錢買維他奶比小朋友飲

      刪除
    9. 多謝billy 兄分享,最緊要訓得著! 好,我都係出少句聲!

      刪除
    10. 證明還未股災,現階段並不是全民皆股

      刪除
    11. 小朋友,見到你個 post 真係幾火🔥
      落得場,唔係輸就係贏

      刪除
    12. 搏都要睇住黎搏,我信一樣野,人地贏係人地本事,自己缺點係細膽,不過就算輸左都唔會怨人,邊個笑到最後的先係贏家!

      刪除
    13. 大佬,你買好多咩,你當你自己大炒家咩

      刪除
    14. 識驚係好事呀,唔識驚就出事喇。:P

      留言中也有很多好建議,如REIT,公用股,如果真係認唔到就買少少當做工課,先感受下市場氣氛。

      刪除
    15. 我是老人家也無乜膽量再大手買股票啦, 因為唔輸得, D錢要留俾仔女財務自由 XD !

      刪除
  7. 你唔好出街,會死架!
    你唔好返工,會比人炒架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳生,語氣何必太重,而且各人有各人的看法,無話邊個對曬!

      刪除
    2. 唔好意思 Billy 哥,依度你主場,小弟突然柴九上身姐!

      刪除
    3. 第日香港都係 90 後天下,眼見佢地的行為有點激動

      我反而欣賞黃芝鋒的勇氣!

      刪除
  8. 突然突多留言
    由講股變左罵戰
    笑左
    放鬆下la 香港人

    回覆刪除
    回覆
    1. 又想賺錢,又怕輸,這是小朋友的想法

      刪除
    2. 股票世界係非常現實的,你我是懂得的,

      刪除
    3. 此留言已被作者移除。

      刪除
  9. 又想賺錢,又怕輸,這是小朋友的想法……XXXD
    好多大朋友又何嘗無呢種想法~XD
    Ansun兄,應好好控制閣下既言詞。

    回覆刪除