免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月30日星期四

好心做壞事

今天看曾教授文章,說領展不停賣資產是由於是不斷地有政治人物到領展的股東大會示威,抗議領展加租,導致領展在戰略上不斷賣掉公屋商場,買入私樓商場,甚至自己當發展商,進軍內地……目的就是變身,變成與其他房託沒分別的房託。
這點末必全對,但確實大有此可能,商場留在領展,加租幅度多少都會有些顧忌,一落入其他私人財團,租金實貴過在領展時。
不斷去抗議領展乜、領展七的政客們,請教你們下一步可以怎樣做?有無覺得是在好心做壞事?不過對你們來說,關心的是政治利益,結果好與壞與你何干!
利益申報:本人及內子並無持有領展(823)。

10 則留言:

  1. 我作為股東,從商業角度考慮,並無不妥。
    但佢現在應該賣到七七八八,全部留返最核心嗰批,如樂富,黃大仙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近年覺得領展[太貴],起碼16、778比佢抵買。事實我又看錯了。

      刪除
    2. 佢賣到溢價,很難跌,佢某程度轉嫁溢價及風險出去。
      再回購或買入核心,我認為策略ok。

      刪除
    3. 純以商業角度來看,領展管理層水準一流。

      刪除
    4. 等爆煲,便嗰頂得住,邊個管理就最一流。

      刪除
    5. 價兄,我幾十年來從無見過收租上市公司爆煲,只是賺多賺少問題.

      刪除
    6. 我同意收租公司,只要唔好咁大動作好少出事。
      但邊個成日見報,搞大動作,你要小心D。

      刪除
  2. 佢地抗議,但無諗過點樣改善問題,一味淨係識咬住租金係度嘈。

    好啦,領展真係做嘢啦,賣俾其他私人發展商,租金唔會平啲

    好啦,賣返俾政府,又會變返死場,又係無人受惠

    其實佢地究竟想爭取啲乜?又要低租金,個商場又要有質素?有時唔係話民粹少少唔好,但都要合理同執行到先得架........

    回覆刪除
    回覆
    1. 高舉道德高地,的確有利政治目的。何行與否,相信不在政客考慮之列。

      刪除