免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月29日星期三

理人閑事

有位年輕人向網友求教如何才能改善財務狀況,他對前景很灰。
中七程度,打政府工月薪1萬2千元,想透過死慳死底淨錢來投資股票,達至財務自由。
這位年輕人又不是問我,我懶叻代答,既不該也無禮貌,但真係忍吾住多口講幾句。
政府工向來論資排輩,講學歷,要快速升職加薪,難過登天。香港生活費高昂,月薪萬二能省下多少,就算畢菲特願做你的投資經理,相信都無能為力,巧婦難為無米炊呀!
他不願進修,怕進修費貴,將來賺不回,女友又常投訴過份節儉!
不願進修,怕進修費貴,將來賺不回。這點我反而認同,因現在學歷大貶值,我有後輩辭了職,專心完成博士課程,怎知現在份工收入慘過做[仔]時。
但萬二元份工,有甚麼值得留戀?隨便一個裝修工人,工資高你一倍,我友人做裝修判頭,收入分分鐘多過打政府工做AO。
是否覺得做藍領,辛苦兼有失閣下讀書人身份?涼薄說句,你女友還願跟你,在港女中已算難得,既然前路茫茫,為何不放下身段乜都試下,為了自己和自己條女都應該這樣做,盡了力都吾掂是天意,乜Q都吾試有什麼可怨?

7 則留言:

  1. 年輕人應該有奮鬥心改善自己的賺錢能力, 而唔係一開始做野就諗住要退休, 呢樣叫懶人 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一開始作工就諗住退休吾係問題,問題係怎樣去實行.

      刪除
  2. 其實這層我有想過,股市如人生。

    年輕時應該係找成長股而不是月供股票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,年輕就係優勢,你廿六吾博,吾通六十才博,吾試怎知行吾通.

      刪除
  3. 政府工既賣點,係穩定。

    但如果「穩定地低」人工,真係仲衰過倒垃圾。有啲清潔丫嬸都有15~16K一個月啦。

    有時穩定唔係咁唔好,但如果搵定只係代表窘局無得改變,而果位仁兄甘於無所作為,咁佢就係抵死。

    如果呢份工令到佢成家立室、置業同財自都遙遙無期,而佢又畏首畏尾不思進取,咁佢就係造繭自縛、故步自封,一切都係自己攞嚟。講咩學歷低、無技術、難升職,一切都係藉口。明明高人工過呢份牛工的工作,出面大把。

    回覆刪除
    回覆
    1. 內子說得對,人各有志,我何必理人閑事,分分鐘又傷害了別人的心靈。

      刪除
    2. 難得的是那位「偶像博客」的回應可以是如此的不着邊際 XD

      刪除