免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月12日星期日

股東

想了一回,決定投資後輩公司,5萬元佔10%。我只負責成立公司,期後便會不理公司的運作。
我當然明白合作做生意必然有衝突,甚傷感情。但我入股全為對侄兒創業的鼓勵和支持,必無他因,而且我事先講明對公司運作全無意見,公司怎樣營運不用通知我。
我又無仔,5萬元作親侄關係都抵啦!

11 則留言:

  1. 你的是一名好前輩,如我有你這種伯樂就好了

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 鼓動機,做網購。鼓動機係乜春,我真的不知!

      刪除
    2. 我投資的是信任和支持,做乜都無所為。

      刪除
  3. 講真5萬蚊唔算多,好似Billy兄咁講當支持下親侄,唔在意回報就無所謂,最重要唔會因財傷感情。如果第時侄兒能夠越攪越大,到時佢重諗當初你支持過去,呢幾萬就洗得更值得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你若有十碗飯吃,我給你多一碗,你會記著我嗎?.
      但我在你肚餓時給你一碗,可能效果不一樣!
      而這些小幫忙,我亦不會望有什么回報,反正我喜歡便ok。

      刪除
  4. 入股同借錢一樣,一係唔借,一借咗,就唔好預有得回水,咁就可以保持心境平靜同關係

    回覆刪除
  5. 欣賞Billy兄對後輩提攜,但換個角度,入股如搭船,有時候做生意存在很多客觀因素,小心變成提款機

    回覆刪除