免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月3日星期五

無心戀戰

下月加息機會大增,要入重貨都不急於一時,內子說得對,保守不能發達但安全,這也是我的優先考慮。
有親友話我言行不一,說要保守但前些差點連個[老巢]都賣埋,卻又話想換樓。我則覺得持有六球幾cash比持有一間十七年的舊樓更安全,而若能可以只花多幾十萬換間較新的樓,改善一下居住環境,風險也不會太大。親友常指手劃腳,多多批評,但又吾見佢身家多個我!
無所事事不如計劃去旅行,我想去花蓮住民宿,但內子則想再去京都。
收到訊息抽到一千股晶怨國際(2232)。
後記:於$8.11沽出 1000股晶怨國際,賬面獲利$610。

16 則留言:

  1. 兩個地方都去,我睇唔出會洗好多錢,
    應洗則洗吧

    回覆刪除
  2. 旅行, 輪流遷就大家吧. 上次去了京都, 今次去台灣也不為過.

    回覆刪除
  3. billy 爸,我都好憎d 局外人多多批評又沒有正確意見
    恭喜你晶丸又賺餐茶$

    回覆刪除
    回覆
    1. 我並不介意別人的善意批評,但被D三姑六婆煩到傻。
      叫老婆吾好講,才發現是多餘!
      晶怨應凈袋五百幾,心足了。

      刪除
    2. 希望大家都中閱文
      我今天学FCH 兄排3.83入3988
      博反彈

      刪除
    3. 中銀不錯呀!大到不能倒,PE6.4,yie1d>4%,PB0.72,防守性高,大不了當定期.

      刪除
  4. 先飛台灣,再順路北上京都。

    玩得開心啲:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 這不到我話事,老婆剛已訂了大阪、京都九天遊。

      刪除
  5. 係2萬8係咁磨,呢d悶市,真係好難頂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年已看淡,沽晒D核心股。但自我安慰想,我看錯了不過賺少左,但若是看對了,就多了甚多本錢買平貨。
      現在2萬8就更加不敢下重注。當然新股閱文除外。

      刪除