免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2017年11月1日星期三

豪宅

我出身草根家庭、對真正的豪宅零接觸,直至90年代初跟著一位裝修的朋友,陪他去紅山半島開工才首次看到。私家路口早有保安查明身份才放人,整條街上見[老外]多個[唐人]。
屋主是誠哥身邊紅人,當時坐第四把交椅。House是複式單位,因在裝修期間,看不出怎麼豪華,令我吃驚的是超豪裝修計劃,竟將廁所改建,目的是在裏面種棵大樹!
家中所有水龍頭全用歐洲克金,成條水喉頭讓K金,把手則黑色。單這堆水喉頭價值超過一間太古城。
裝修員工從無見過屋主出現,次次都是佢老婆帶著兩、三個助手到來指指點點。
心想,幫誠哥打工的都富有如此,你話誠哥....。前輩說得對,看下其[馬仔]就知佢[老細]有幾多料!

15 則留言:

  1. BILLY兄同我今日既BLOG文撞標題呢 :P

    幫誠哥大工,分分鐘搵錢多過創業板的上市公司主席!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!我是看到你的文章才勾起當年回憶。

      刪除
    2. 對不起,未問過你就用了你的標題。

      刪除
    3. 唔洗對唔住咁誇張吧哈哈

      咁你位裝修朋友做咗呢個大客之後有冇發達呢?

      刪除
    4. 我朋友無發達呀!識賺錢不等如識理財,但他無入錯行,現今工程做都做吾切,他常埋怨請吾到工人。

      刪除
    5. 咁多生意都發唔到達?係咪有惡習啊?鍾意賭錢?

      刪除
    6. 紅山半島他只是其中一個判頭,九三、四年買些舊樓做化裝樓出售發個豬頭。愈做愈心紅,98年後輸到清袋,從此就不敢炒樓,怎知後來樓價又...。

      刪除
    7. 試想就算叻仔到一年儲到一百萬。但絕不投資,也永遠發吾到達。

      刪除
  2. 唔須恨啦, 住大屋又要工人又要保標, 平平淡淡做個凡人算啦 XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心話,我真係好恨呀!但自己無本事,也不能強求.

      刪除
    2. 我住過別墅, 搞清潔都洗到死死下, 露台又多雀屎, 又多蟲又多蚊 !
      老公說唔賣就好啦, 依家值好多錢, 而我說唔曬恨, 當年又怕爆水管又怕要挾錢維修鋼球場, 仔女讀書出入又唔方便 !
      如果當年唔賣就無今日的投資物業, 一樣賺錢 !

      刪除
    3. 老公以為我喜歡住 house, 其實我是絕對的城市人, 住 Appartment 對我來講是好好多 !

      刪除
    4. 試過吾喜歡是一回事,試都無試過是一回事。
      Lisa妳都好節儉,在香港住得起別墅,怎不請番三、四個傭人。

      刪除
    5. 當年1988年剛起步投資, 別墅只買95萬一年後賣出120萬, 同村不是銀行經理就是廠商, 真是太高 level, 唔係我地平民住的地方, 哈哈 !
      當年就是好運識咗個銀行經理帶我入銀行證券部做野 !

      刪除