免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年5月28日星期六

行路上廣州

近期原來行了2,706,742步 共1068哩 應夠上廣州6.9次  App還頒了個成就勳章給我。可惜體重只輕了幾安士 和去大方便一次排出的重量差不多掛!😢



4 則留言:

  1. 其實行路、跑步係唔會減到肥,只是浪費時間,因為要減肥最主要是增加肌肉。如果你想減肥、減體脂,可以望下我之前在 https://healthnotaboo.blogspot.com/ 分享,download 個 app,每日只係係居企做 30 分鐘,我包你 3 個月就減到。我年紀細你少少,練咗一年半體脂減到 12,半百以上都現了六舊腹肌。想唔想身體健康,信唔信、有冇恆心就睇你自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝推介 稍後我會詳細研究 但現在我週身都傷晒 曾舉重傷了隻右手 看完鐵打 都有後遺 隻腳可能後生揚得多 又有腳根炎....。現在除了跑步(緩跑 用機跑只敢用32度)和游水 已不能做太用體力的運動 不搭電梯行番屋企都不成了 真有點泄氣!

      刪除
    2. 正正受傷才要練自重訓練,健身好容易受傷,但自重唔會還可以鍛鍊到受了傷的部份。我自己都係五勞七傷,但現在練了年半啲舊患差不多好了八成。

      理論係做自重訓練有好多 isometric excerise,即係 hold 住咁做某啲動作,例如 plank,人的筋骨可以通過 isometric excerise 鍛鍊到,慢慢舊患就可以好返。例如膊頭受傷,你萬咁轉圈、郁佢係唔會好,只會越郁越傷。但做 plank 或 handstand hold 30-60 秒,就可以鍛鍊到啲筋膜,加上適當拉筋,舊患就可以恢復九成。都係要堅持,試過就知道有效。我以前睇過鐵打、針灸、物理治療全部都冇用,但通過自重訓練就好了很多。

      刪除
    3. 腳唔好,行得多,跑得多重傷,要做 yoga squat,慢慢鍛鍊返就自然行得走得。
      https://m.youtube.com/watch?v=VGLg3xFRqlE
      呢條片係其中之一,YouTube 有好多可以研究下。
      持續做 Yoga squat,包你90歲都行得走得。我自己最鍾意睇住電視做,唔使嘥時間又可鍛鍊。

      刪除