免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年3月3日星期日

劏場

地產代理話有超筍貨,業主等錢用,要錢不要貨,六十萬可做商場業主,平過車位,好奇心自己按地址去一看,真待該商場業主難過,要上樓劏場,除非能做到如深水埗某些劏場般成專門店,否則怎會有顧客願上這些又窄又亂十室九空的劏場購物,劏房客源無憂;劏場卻剛巧相反。
任何資產都應該未想買先想賣,常有些劣質資產會完全欠缺買家。
*周六去看,成個場吾夠10個客人。

8 則留言:

  1. 劏商場嘅壞處係管理費奇高,燈油火蠟寄高,你租唔出去都要每個月硬掘嗰幾千蚊。連守都守唔到落去。 睇返薛家燕就係一個好例子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個商場在新蒲崗,我多年前去看過,得2個客人(我和內子),只行無幫襯,個電祶舊得肯,只容八人,四層商場,行了一層就想走了。

      刪除
    2. 琴日去咗新蒲崗都見到好多老同,我驚到急急腳走咗

      刪除
  2. 商舖想生存一定要有足夠人流 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 商舖比住宅,更須專業,住宅一上網就估到值。

      刪除
    2. 所以要睇租值和空置率, 多空置當然要小心啦 ~

      刪除
    3. 租值和空置率都可做假,我昨天看的劏場首次賣出時,發展商就保證兩年租金,每年5%,期後就空置到現在。

      刪除
    4. 我係講緊依家, 大多空罝難租出, 而租值要問隔離租金是幾多或地產經紀都可以話你知 ! 保證租金是信唔過 !

      刪除