免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年3月22日星期五

咳嗽元兇

近幾年好易咳,看過中、西醫無數,都係治標不治本,更被誤導為年紀大了,氣管弱兼收窄,甚難根治。數月前咳到整夜難眠,又賴了對家中的鮮花敏感,但全部棄掉都冇效,親友都甚為關懷,並推介各種藥方。除了鱷魚肉我不敢吃外,甚麼都試過依然無用,直至友人向我推介一位醫生,他一看就知我對某種血壓藥敏感,現在換了隻藥就乜咳都冇!即我係白咳了幾年!!

我吃了這種血壓弱好多年,每天只半粒,怎估到它竟是咳嗽元兇。

12 則留言:

  1. 尼種藥出名有dry cough尼個side effect. 做醫生一定知!所以近年D醫生多數用新class的血壓藥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是病人,不是醫生怎知藥的好壞?

      刪除
    2. 我意思係任何一個醫生都一定知, 病人當然唔知啦。 所以有病一定要睇醫生😁😁😁

      刪除
  2. 多謝提醒, 我老婆最近都成日咳, 彈左呢篇比佢睇下

    回覆刪除
  3. 我近年都咳得好勁。一轉季就黎料。近排每日轉飲蜂蜜,效果幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝提醒,已叫Billy嫂去買。

      刪除
    2. 咳、飲蜂蜜、念慈菴枇杷膂~~~真係有效家中常備
      血壓藥敏感=>白咳了幾年 長知識了、今天睇你篇野才知、我淨知當年老豆食阿士匹靈會易胃不好、流鼻血等~~~

      刪除
  4. Billy Sir,

    Now knowing the reason, congratulations!

    From now on, do more body exercises and get healthier!

    Wish you all the best!

    ^_^

    回覆刪除
  5. 真係遇貴人,Billy兄換個角度,以後唔洗再白咳呢,之前果位醫生都係唔好再搵佢了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前係好多個醫生!香港醫生已水準很高,因臨床經驗多,但都係看你運氣!

      刪除