免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年3月11日星期一

講一套做一套

租金最能反影出經濟負擔能力,超出太多自然無人承租,不同樓價,一個財閥就能囤積居奇幾萬個單位,幾個大財團就能控制樓價,因此我確信租金再難大升,樓價則不敢肯定。
有個後輩辭工了,因怕入息超標影響其正在申請公屋的資格,但資產不能累積又怎能脫貧呢?又有個友人常罵政府高地價政策不該,地產商怎樣無良,但最近才因租客不願多付五百元租金,而終止其租約,人就是這麼自我,講一套時做一套,涉及私利就那會有正義可言!

9 則留言:

  1. 差500蚊又小題大作,租客一來一回經紀佣金,空置期租金,都唔止6000蚊,曬時間的業主。

    反而公屋收入限制真係太無奈的選擇⋯⋯

    回覆刪除
  2. 我覺得不能相提並論, 簽得合約, 該有合約精神, 簽左約先嗌減價, 減是人情, 不減是道理, 若善心人太多, 則個個都收唔足租, 交足租的變相比懲罰, 此風不可長也

    回覆刪除
  3. 可能我表達得不好,他要加人五百元租,租客不願無續約。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係要知個單位市價租幾多了, 出面搵個新客租可以收多1000的話, 加500都唔制係租客ON居

      刪除
  4. 問題係佢成日話地產商無良,別人賺盡就無良,佢自己賺盡就合理。此君頗有怪論,很多年前他訢說,鄰居真殘忍,可能厭他所養的母狗常吠,下毒毒死隻母狗和幾隻小狗,見佢個樣似難過,正想安慰幾句,怎知他說D狗仔原本是想用來吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 應該是難過在浪費了好食物吧!
      只能講句: 呢位人兄都幾度縮下

      刪除
  5. 就係 !
    我老公加大陸租客一千人民幣, 但佢只加五百老公好唔高興, 而我同老公講, 算啦, 好過要搵新租客又唔知要等幾耐 !
    老公又加香港租客1500蚊, 但租客說, 太貴了唔租了就簽了退租書, 佢會用完二個月按金就搬, 但之後又說想租返只俾加1000蚊, 最後老公接收了 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 資本世界賺盡無問題,但嚴人寬己才是問題。

      刪除