免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年3月29日星期五

打工之道

從任何角度來衡量,我都不能算是個成功的投資者,但作為僱員,除去薪酬吾算太成功外,其他方面都是OK的,幾個前僱主對我的評價都是正面,這因我的行業行頭窄,前僱主們大都互相認識,所以我會知道他們給我離職後的評價。
作為僱員要令僱主覺得你物有所值,這與你的辛勤工作程度無必然關係,我有同事因下屬無上班,而鼎替他的工作,而好象還幹得甚起勁,怎知給老闆見到,面色一沉就說:我給你份高工資,不是做這些的!這事實令我印象深刻。
老闆常會覺得自己必比下屬精明,因此不要嘗試挑戰他的重要決定,百份百會吃力不討好,你的錦囊妙計留番自己當老闆時用吧!
至於卑躬屁膝、阿謏奉迎有無效,我真的不知,因我無試過;不是我清高而係為這份薪酬吾值得!

27 則留言:

  1. Billy真係識做人!我就經常以下犯上!要戒下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜你!你經常以下犯上仍未被炒,證明你真係有料到。

      刪除
    2. 其實係應該少做呢d嘢,但遇到唔合理既嘢,真係唔識handle,變成衝動地以下犯上。

      刪除
  2. 最近同事離職,老闆同我呻請唔到岩心水ge人,好煩。佢同我講, 4 年前我入職果時,我係佢地 in 的第一個人。點知佢地 in 完之後直接決定聘用我,冇再 in 其他人,睇下有冇其他比我更好的 interviewee。

    我聽完都 o 左嘴,因為我成日都覺得自己好普通,學歷又唔高,實有其他比我更好 ge 人。結果依家呢份工,一做就做左四年 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打過四份工共27年,Billy嫂只做過一份工11年,可能我倆都是安份之人,做生不如做熟。

      刪除
  3. 要在工作上被咁多老闆一致讚賞,你一定係有非比尋常的過人之處。得閒講啲實例俾我學吓嘢。。。雖然我已不用為五斗米折腰,但好想知竅門尤其係唔使擦👞都做到。。。😄

    回覆刪除
  4. 撞阪多了自然學精,老闆叫我不要告訴給同事知多少人工,但我卻告之一個要好的同事,他問老闆為何Billy年資比佢淺,工作不及佢(見仁見智),人工卻比佢高,我知此事後即走入廁所,對著鏡孑,痛罵鏡中人為何如此戇居。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我辭工後必定加倍努力工作,辛苦極都係一個月。得到的好處會令你意想不到。

      刪除
    2. 我哋冇機心啫,我都試過。有個好得上司寵愛的同事問我幾錢人工,我講咗俾佢知之後佢向上司為佢下屬爭取加薪。從此我對呢個人好有戒心。
      我個情況又冇所謂喎因唔係私人公司。我上司見我有工作經驗又要管好多人,如果低人工過班細嘅,佢驚我唔會做得耐。😛

      刪除
    3. 以老闆的角度去想,最想和最不想伙記做甚麼?你就會知應怎樣做!除非涉及重大利益,否則對同事盡可能以和為貴。
      有句說話可能刻人憎,我若是老闆一定對成日轉工的員工[另眼相看]。

      刪除
    4. 咁在你角度看你的老闆們對下屬的要求合理嗎?
      遇到你覺得不合理的要求時你會怎辦?

      刪除
    5. 除了政府工,老闆/員工利益先天性就有衝突,若遇到覺得不合理的要求時,我會辭工,以我在行內的口裨,搵工或吃回頭草也不難。但我有點運氣,從無遇到過或因對我來說所有份內事都係合理。

      刪除
    6. 除非我係做文員的,你就叫我做打手的工作,因工種不同,薪酬亦應有別,我就會覺這是不合理。

      刪除
    7. 我又搭句咀, 唔記得邊個blog有人講過: 做人伙記既, 多多少少都算係乞食, 所以能力所及的話, 不如你好我又好, 做得就做啦~ 做野斤斤計較, 呢樣邊個做架喎, 果樣你無權叫我做埋架喎, 積積埋埋, 好快就會撞板...

      刪除
    8. 同意工作一定不可以斤斤計較。
      但將之比喻為乞食就不會了。
      努力付出所賺回來是應得的。
      老闆/上司在工作外 大家都係咁高咁大 平等的😊

      刪除
  5. [多多少少都算係乞食]言重了, 乞食不用付出,亦不會令施因者有任何經濟利益;做人伙記要付出勞力,能助雇主賺到錢,性質如天與地的大分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乞食所付出的是你同我都不會(出售)的。。
      尊嚴

      刪除
    2. 剛找到了, 是斷章取義自塘人兄文章的
      原文有空的話不妨一看
      http://tongyanblog.blogspot.com/2019/03/blog-post_65.html

      刪除
    3. 實不相瞞, 我是幾乎以乞食的心態面對工作, 皆因這樣就沒有了名為"尊嚴"的包袱, 差不多什麼都可以賣, 讓任務得以暢順地完成.
      當然, 有得選擇的話, 誰願意乞食呢? 希望這種厭惡感, 能驅使我盡早結束乞食生涯, 重拾生活自由吧!

      刪除
    4. 風老弟,恕我似老賣老,你這樣的想法實不敢認同,對你和你的雇主也不公平。

      刪除
    5. 想法正面些,對你自己和他人都係好事,怨氣只會先傷害到自己。
      我吾說教了,吾合聽當我無講啦!

      刪除
    6. 哈哈, 的確應該都無乜人會認同, 我同老婆講, 佢都話我痴線
      但係有點好奇點樣對僱主唔公平呢?

      刪除
    7. 我都插下口,個人覺得工作都係一個發揮自己既地方,又未到完全唔講尊嚴!對於我呢個成日以下犯上既打工仔黎講,應該都幾難認同做嘢係乞食呢樣嘢!哈哈!

      至於,billy兄果套。講真,我都依然係血氣方剛,都幾難做到唔以下犯上,依然覺得要唔合理就講。但,點講點做就係另一回事!同埋都要學識唔好斤斤斤計較!

      刪除
  6. 僱主用血汗金錢經營一般生意(尤其初創者),壓力之大,非打工仔會易於明解,失敗了,你可找另一份工,你老闆血本無歸,你覺自己是行乞者,你覺你老闆是甚麼?靠剝削行乞者利益的大惡魔?

    回覆刪除
  7. 机器人兄:我19歲就投身社會,一定血氣方剛過你現在,但形勢比人強,可以怎樣?現代年青人可做廢青取公緩,我那個年代無工做就只能做賊,誰的壓力大?天下老闆差別本不大,你又不能改變佢,能改變的就係你自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 再次恭喜你,打工仍可下下堅持原則,證明你對自己蠻有自信心,年輕人有骨氣也是值得尊敬的,覺得對就去做啦!
      講真我亦不敢肯定我個套是對的,不過日日吃飽飯等上廁,無聊得肯,難得有人留言,就吹下水而矣!勿太認真呀。

      刪除
    2. 其實我係工作上都有唔少困擾,所以先會回覆billy兄既blog文! 其實,billy兄既處世態度係一般人都會選擇既做法。如果我夠EQ,都應該會咁做,煩少樣!

      刪除