免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2019年3月30日星期六

老闆的[金句]

講開前老闆們的是非,以前不會講,但現在當然吾怕講。
我以前的老闆們甚多[金句],有較深印象的如前述同事(主管級)被罵,公司高薪請你回來不是做雜工的;你認為對錯無關係,因公司是我的,我說了才算;請你回來是為我分憂,屙X吾出都問我,我不如自己做埋;同事訴說太多工作,老闆話公司那個職員不忙,不忙的早已炒了;還有更刻薄的話,草根階層應多生兒育女,否則社會怎夠牛馬用!

8 則留言:

  1. Billy兄果然好忍得!見倒d咁既老細,我應該會反擊!

    回覆刪除
  2. 第一,上述無一句是話我的;第二,我爸爸不是李嘉誠,我又沒有泰臣般好打,天下這麼多不平事,怎管得到?怎反擊,A老細和B老細有可分別,甚至自己做老細都係如此。我就見過不少同事話老細們係人渣、吸血鬼。都佢自己做老闆就刻薄十倍,還好意思話員工無定性,都做不長。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你話我好忍得?我若真係忍得那會在四十六歲就退休?

      刪除
    2. Billy兄,個人咁睇,即使老細唔係鬧自己,相信聽倒呢個老細咁講嘢都會覺得心寒!

      刪除
    3. 不過你有一句,講得好岩。隨時自己做左老細仲mean過宜家既老細!

      刪除
  3. 我記得有個同事A低低地,所以人工比人低,但仍比綜緩高不少,有同事B抱不平,教佢乜,教唆佢七。我問B為何如此,B說看不過眼老細知A難在別處找到工作才壓價。我問B,老細若炒了A,是否有辨法幫A在別處找到份更好的工,B話無辨法,我就問B為何要害人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睡不著,多謝你倍我傾談,我退休了已十五年,和社會的確可能有點缺節,所以看法與你有異也不出奇,後生仔,我都講過我的看法未必對,你認為對就係去幹啦!你比我學歷高,無可能低B過我架!

      刪除
    2. Billy兄,謝謝你同我傾計就真!個人覺得呢d嘢無分對錯,更多既係兩人之間既價值觀分享!其實,高分低能就係我呢種人喇!從前輩身上聽下意見都唔錯,岩既就去改,唔岩聽既就記住先,或者有一日能夠明白!

      刪除