免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年12月4日星期日

無情刀 永不知錯

炒股輸錢家常便飯 但比起炒樓 炒金 輸瓜的比例少好多。其中最大原因是炒股做槓杆者的比例較少 炒股輸得慘 大部份原因衰在喪溝貨。 8號仔、匯控、騰訊、阿里 所以[害]得人多 受盛名誤導有之 見跌得多就加碼買突有之 以為有基本因素支持有之*......。總之都係那句 你溝貨已證明上次買錯了 再再溝可能是錯上加錯 連股神都會出錯 何況我們? 除非閣下自覺是李尋歡 無情刀 永不知錯!

*我買匯豐幾十年未輸過 聖誕鐘買匯豐 看不通大市 也買匯豐 只要死守 無一次要損手離場。 直至2008年 匯控股價由三位數跌至兩位才從新買首注 愈跌愈買 期間有些[低]位買的 在反彈後食糊 已戰養戰 怎知好快又跌過 再買 每次反彈都賺到些 但再跌再買 愈積愈多。這段期間亦常翻閱最近年報 但看不出有甚麼端倪 或許不夠功力看得出啦! 又連最大隱憂 [雷曼問題] 早於2006年匯豐管理層已預計 它無可能不作妨備掛?.......結果我若不認輸 早就一舖清袋了。

11 則留言:

  1. 股票嘅經典例子真係好多.都係嗰句喇.自己嘅能力最多買到邊度.有幾多資金自己風險承受到幾多.自己心中有計劃同一隻股最多投資多小.好似b兄咁已經有五手就喺度慢慢佛系操作.持貨收息觀望都喺一個計劃

    回覆刪除
    回覆
    1. 以長和的貿素 及我的能耐 本可買多些 但近來手氣一般 算吧! 不過你都知我好情緒化 好易改變主意。

      刪除
  2. 阿里沟咗一次减十蚊成本,好彩.仍会等😜

    回覆刪除
  3. 無緣份,衹盼奈何。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我信呀 有緣的始終會係你 無緣的又何必強求

      刪除