免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年12月16日星期五

Aeon(900)

見網友student講Aeon 我又加口講兩句。Aeon是隻實幹小型財務股 往績良好 逆景時亦有表現 看已公佈成績 維持往息每股0.44元應問題不大 (派息比率約55%)。 年半前我高價買入即坐艇  幸收了兩次股息現今已有微利 有高息支持 坐艇都舒服好多 但集團交投超疏落 我前時想買一萬只成到八千股。

現價4.87元 市盈率5.95倍 股息率9% 市值20.4億元。 

利益申報: 本人持有上述股票權益。


7 則留言:

  1. 好多細價股都係實幹企業往績好.派息又好.就係交投疏落買賣兩難.可能成日都成唔到你心目中嘅盤.切忌短炒.買咗要有心理準備揸長線

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難買賣 的確要注意

      刪除
    2. BillySir,早晨!🙏^^
      Student持有Aeon已超過6年了。
      期間都有買有賣,但經常都持有佢六位數字股數,我自己「目前」就完全唔怕「將來」會賣唔出,... 可能目前我真係冇諗住需要賣走佢,... 即使港交所出通告話明天以後,港股會無限期停市。😆

      刪除
    3. 我欣賞你的投資態度👍

      刪除
    4. 多謝BillySir!🙏
      你都識話係「投資」,唔係「投機」啦。😆

      刪除
    5. 致股海心經
      單單年年收咁高息都已經有賺。

      不過同系永旺百貨高息是悲劇,始終都要留意基本面。

      在這幾年電子支付流行下維持到基本盤很難得

      刪除
    6. 借BillySirBlog答埋呢次。
      984.HK和900.HK都係日本Aeon嘅親生仔,謹此而已。
      雖然984.HK的生意對900.HK有關係,但財務上佢哋係兩間獨立公司。
      984.HK近幾年「年年虧蝕」,但「香港生意額」(大陸Aeon就差了)大致維持,所以我估計900.HK的卡主於永旺百貨嘅「消費額」應該好穩定。何況Aeon卡主會有其他渠道,作多元化消費。900.HK又有貸款生意,完全唔關984.HK事。
      純憑自己記憶,唔知有冇記錯。🙏

      刪除