免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2022年12月13日星期二

減持新世界發展

若計埋將收到1.5元末期息 筆者持有的新世界發展(017)已有微利 減持一半 兩千股 減輕壓力。買新世界貪Nav折讓大 Yield超高。它的債務較內房來說當然屬小兒科 但與同行相比的確有點偏高 近期又未聞有出售資產套現的消息 又怕它有供股後著 在獲利情況下減磅 應係較穩陣做法。

現價22.7元 市盈率45.3倍 巿脹率0.26倍 股息率9.09% 市值570億元。 

利益申報: 本人持有上述股票權益。


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 又貪心又怕輸係筆者常態 難賺厚利😢

      刪除
    2. 我都係同你個心態差唔多.可能同年齡啩.八十八蚊買新地都算忍得耐到97個幾先放.如果依家放仲賺得多.可能將來仲有得升.食幾多著幾多整定嘅.心態決定一切

      刪除
    3. 明天約新地再升 我或許會沽貨 新世界再升 沽埋餘下兩千股。

      刪除
    4. 我同你心意一樣.的股票一鬆綁一到岸有逃出生天感覺.驚死走唔切.都係落咗袋先.(事後知道當然收少好多)亦都因為之前股票太重倉想減輕負擔風險.亦不想錯過高息環境存款机会

      刪除
    5. 我今年不知是否犯太歲 煩事一籮籮 做什麼都難專注 炒股又輸 小病小痛又多 運弱更要保守。

      刪除
    6. 退休得闲近排迷上水晶.唔知係咪心理作用.覺得小注賭馬有小利及身體狀況好左.睡眠冇發夢及半夜醒.B兄不妨試下.死馬當活馬醫.而家啲水晶手鏈都好經濟

      刪除
    7. 多謝你的善意 但坦白說 我不大信這些😢

      刪除