免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年11月27日星期六

用餐

我好為食但要求不高 這亦使我始終不能成為一個出色的廚師  而若做果行又厭果行 只為搵食而去幹的工作 亦好難會做得成功。但因工作關係我對酒類配搭 餐具供能 上餐程序都有一定的認識。但有時發覺有些餐廳真係HEA著做 收得人幾百元一個餐 個餐碟要暖著這麼簡單要求都做不到 湯飲完 主菜等到頸都長 面包也象隔了幾夜 不敢投訢 怕被加料。都係中餐好 這個鮑魚湯 隻鮑魚和我隻手指公一樣大 但也無乜好投訢 幾十元碗湯 若有幾個頭鮑吃到 我反而不敢飲 其實吃甚麼只屬次要 和甚麼人去吃才係重要。













沒有留言:

發佈留言