免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年8月24日星期二

提防資金被縛

今天賣遲些阿里就多賺幾百元 網友可能笑我無大志 坦白講 我最怕欠股息的股票 又对新科技股不了解。但又想承熱鬧 既貪心 又怕輸。 所以只炒賣兩大龍頭 注碼限於數萬元 有四位數輸贏都憑經驗去決定是否計數。成績是年初至今仍是正數,執筆時沒持有科技股 即係話我無被縛。 經驗話我知。今年騰訊(700)及阿里(9988)的股價變動 已做成比洞庭湖還要多的大閘蟹。資金被縛 大時代來時用乜去應戰?  企鵝王及四十大盜 極具盛名 要投資者止蝕  必然相較一般股仔要困難得多😢


2 則留言:

  1. 我今年科技股都輸(佔資金三分之一),但舊經濟股有升(高位有減持),炒新股賺唔少,所以回報仍為正數,大約5.5%。最慘是上月,前月回報仍有10%,上月利潤唔見差唔多一半。但強積金輸唔少,因為買咗港股基金和中華威力,剛才減倉三分之二。

    回覆刪除
    回覆
    1. 股市賺蝕兵家常事 不用太過介懷.

      刪除