免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年10月12日星期一

只有輸贏

友人WhatsApp問我3690賣得未? 唔好找我來消遣啦? 那有成功者問失敗者意見 除非係作為明燈啟示 但以友人性格又不似 >50倍PE 我都不敢買 你問我現在640倍PE 好不好賣? 但市場無對錯或合不合理 只有輸贏.

恆生指數中午收報24,608升489點 成交額768億元 大成交額升近五百點 明顯有示威及顯實力成份 兩條大老虎正準備撕殺 我般小綿羊更要小心 做錯判斷可能要從頭來過.

8 則留言:

  1. 呢隻3690我阻過人發達,因上市前曾在飯局後叫個老友唔好抽話業務性質平平,而招股價有D高。

    回覆刪除
  2. 有時唔到你唔信, 上次Billy兄貼堂說入了3注, 原來差不多是最高位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!得那注6.4元的近乎平手,其餘2注都輸,一來可能不夠運,二來可能真的投資技巧已追不上時代了,幸早已財自,不用再靠炒股為生,應該感恩了.又多得tkchan兄提醒,以後不敢貼堂了,怕失禮人😢

      刪除
    2. 衷心希望你唔好改變,照舊網上公開交流。投資是唔會次次中,只要最後結果係+號就可以。
      我們這代老兵自己認識的大多已財自,好多現只是志在参與當作遊戲,賺了當茶$,輸咗就當娛樂和同朋友有個話題,好過同朋友天天牌局有機會傷感情。
      我一向覺得新一代能力比我們這代高是應賺多啲,因未來世界是他們的。
      Billy從你的博文可看到老實和有深度,這很難得,亦是我喜在這裏留言原因,加油!

      刪除
  3. 買這種新經濟股要有信念先得,升一段便忍不住食糊,即使俾你行運買中百倍大牛股,只食舖雞糊日后便留下遺憾了

    回覆刪除