免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年10月19日星期一

不敢多賺

賺就不敢賺多 係散戶普遍敝病 我亦不例外 03年我買中石油 125000股 兩元以下 但賺了一年人工就沽了 明明覺得它前途無限 股息又高 H股那時仍未須抽股息稅 食息也不錯 就算跟巴郡一同下車也執成球 但因打工好辛苦 有成年人工利潤誘惑 按個掣就收到 太吸引了 所以因小失大 唯有自我安慰 死Hold到現在 股價又近乎返回原位.

就算給你買中隻十倍股 又給你賺到 但注碼太小的話 對你的身家影響有限 相反大注就會有壓力 克服壓力來自信心 信心來自了解 否則買中都好易被震走.

6 則留言:

  1. 當人生碰上10倍股,又要給你大大注買中,天時地利人和全部齊晒,只能謙虛地說一句:「係上天逼你發達。」感恩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上天要多謝,自己也要盡力,上天給你中六合彩,但你若不去買,一樣中不到.

      刪除
  2. P.S.
    From 2014 to 2020, 857.HK paid cash divdends totally @>HK$4.2/share.

    ^_^

    回覆刪除
  3. 以前都試過好多次, 買中都要輸錢, 原本係賺好多變蝕好多; 而家心態經過磨鍊, 又交左唔少學費, 今年叫做有回報 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你今年成績比我好好多.

      刪除
    2. 你上左岸, 股齡長, 又有經驗過我, 以往績計我未追到你, 還要向你多多學習啊:)

      刪除