免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2020年10月9日星期五

微信女

相信不少網友都遇過[微信女] 真想加入其群組 看下[她]有甚麼推介 然後就可看少隻 或看下有否機會熊佢 put佢. 真有點好奇[微信女][大C群組]這麼低智騙局都會成功. 香港除了貧富懸殊外 智商也好懸殊. 

不少網友還爭拗那種投資方式好 其實判斷有何困難 看下自己個成績表 若係掂就何必理會別的雜音 人人都覺得自己的想法是對的 但若係真的對 你的投資成績會話你知 若不幸成績差勁 就要好好檢討自己的想法是否有問題 與人拗氣無問題 但切勿和自己個荷包拗氣. 

現實生活逼人 虛擬網上世界 無用太認真 讓別人誇耀一下或大發偉論 舒發一下情緒也應包容 我自己也常在這平台胡說. 剛聽到有財演格言: [好市訓身 弱市養生] 又蠻有道理.

又手癢小注買了隻四線股 風險高怕累人 今次學精了 有$贏會話你知 輸了則不會提 怕失禮人. 

20 則留言:

  1. 好多時都有靚女頭像在通訊apps彈出,各有吸引語句,網上交流就實行有容乃大,實際就要唔好身體力行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係有~ 但係上當個D 人自己本身都係有D 問題~ 唔係話佢地咸濕定點~ 雖然都係個因素~ 但係要講好難講~ 太長篇大論就唔好~

      刪除
  2. 理財成績有如寒天飲?水,冷暖自己知,信自己的成功方程式就無錯。

    回覆刪除
  3. B兄,抽I-Bond网上申请可以吗?需唔需要有股票户口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以網上申請,但需不需要有股票戶口就不肯定,因我本身早有股票戶口

      刪除
    2. 要有股票戶口~ 佢都無實物比你持貨~ 買賣都係用證券戶口~

      刪除
  4. 上釣者都係衰咸濕,衰貪心,此為永恆人性也,所以釣魚人不怕無魚上鈎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有誰仍不知微信女多係男人假扮?

      刪除
    2. 唔一定男人扮~ 一日唔出現都未必扼到人~ 但係出現左同你有某程道上既關係就唔同曬~ 係咸濕貪心~但係有D 人的確係會咁~ 女人湯丸個D 字眼就係形容個D 人~

      刪除
    3. 對,也有女人。但她們估計是用了美圖軟件,整靚了相。

      刪除
    4. 不會出現的,有條件的女都去搵真銀啦!得鬼閑出來現真身冒險,不同婚姻公司,有齊對方資料,出事机會微.亦無聽過有微信女現真身.

      刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. 我在微信,WhatsApp上都遇到過,有四、五人。她們共同點是先和我聊點生活,扮住很關心我,然後某天會無意間透露買了某隻股票一天賺了很多錢,誘惑我去買。我也不揭穿,只是恭喜佢哋。這些人的精華就是開頭和你聊生活時,有人關心感覺還是不錯的,但見我不上鈎後,就不會睬我了,最後我都是拉黑算數。

    回覆刪除
  7. 最搞笑一次是幾年前在雪球碰到三人留言給我,加微信後都是靚女,但之後都推薦同一隻股票。被我拉黑後,雪球再沒有人留言給我,哈哈。

    回覆刪除
  8. 給人欺騙不出奇,被如此低B騙局騙到才出奇.

    回覆刪除
  9. XD
    我之前都識個朋友
    被微信女騙走超多錢
    但仍然堅信呢個世界, 會有好人畀真貼士佢,亦相信微信女真係靚女

    https://licat.blogspot.com/2020/05/blog-post_6.html

    回覆刪除