免責聲明:

免責聲明:本網誌純屬個人文章, 所有評論全是表達個人意見, 絕對不應視作為投資見議. 本人同時不能保證文章內容的確實性. 讀者必須自行判斷和研究. 至於讀者的一切投資決定, 不論成敗得失. 一概與本人無關.

2021年12月25日星期六

聖誕大餐

我自懂性爸爸就話帶我去吃聖誕大餐 但就從未遵守過諾言 我後悔他就算不帶我去 而我有能力時為何不帶他去 但可惜已再無機會了。我和老爸一起出外吃飯應有幾百次 乜餐都吃過 就係無吃過聖誕大餐  理由都係那個 何必同人逼兼吃貴餐! 而一次半次又貴Q得幾多 拍張相留念都物有所值啦!


6 則留言:

  1. 聖誕大餐只是商人想做多啲生意嘅噱頭,聖誕節是慶祝耶穌誕生,但你信耶穌嗎?就算信,耶穌都冇叫人食聖誕大餐幫佢慶祝生日。如果唔信,其實這個鬼佬節對我們冇咩意義?所以有冇食也不用介懷了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 介懷的當然不是乜乜節 或吃乜乜大餐 而係那份感受 既然爸爸年年都提起 足證他對這日子是有感覺的 我後悔的是為何只是舉手之勞之事而不做 老爸子女眾多我絕不是受寵的一個 但五十多年的感情 又怎會無感覺!

      刪除
  2. 你算好, 可以同老爸一起出外吃飯有幾百次, 我唔知有無50次, 單獨同佢就只得一次. 以前無時間, 到而家得閒, 佢已經同另一半上了天堂.

    回覆刪除
  3. 都係果句... 珍惜眼前人... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不算好多 我們做了五十年父子 即平均約每年六、七次而矣!

      刪除
    2. 我老爸九字才走 三代為他送終 都算有福有壽。

      刪除